LogoLove

Super ervaring!

Paul

Nette service en communicatie

Robert B.

Helaas niet tevreden over het design na eerste voorstelronde en overeengekomen dat we niet verder zouden gaan èn dat het bedrag zou worden terug betaald... meer dan een jaar geleden maar nog geen... Helaas niet tevreden over het design na eerste voorstelronde en overeengekomen dat we niet verder zouden gaan èn dat het bedrag zou worden terug betaald... meer dan een jaar geleden maar nog geen terugbetaling ontvangen... OOK NIET na een e-mail

Reactie LogoLove:

Beste,
Wat jammer om dit te horen, want wat je hier hebt geschreven blijkt ook helaas niet te kloppen.

Flipbasket

Top quality logo

Vevbservice

Er werd geluisterd naar mijn wensen en zeer snel geantwoord op de mails! Perfect zoals het hoort! Thanx

CBDrink

Wat een creativiteit bij LogoLove! het is zo belangrijk om een goed logo voor jouw bedrijf te hebben, de kosten zijn relatief laag bij LogoLove en het resultaat is gewoon verassend!

Frederik Beuselinck

Zeer fijne samenwerking. Luisteren naar je wensen en reageren snel! Aanrader!

VDB acute zorgverlening

Super! Vriendelijke benadering, snel en mooi logo ontworpen voor mijn bedrijf, ook aanpassingen waren snel gepresenteerd. Men denkt mee in oplossingen en service is van hoog niveau.