LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Dorpal

Leuk logo voor een nieuw product. Heel erg snelle communicatie & aangepaste logo's op basis van onze feedback!

Bianca Schepers bedrijfsondersteuning

Top service en een prachtig logo ontworpen, erg blij mee

R.A.Stukadoor&Afbouw

Super ervaring gehad met LogoLove.
Reageren snel en leveren snel een mooi logo aan.

Luxe Speenkoorden

Ik heb voor LogoLove gekozen vanwege het snelle levering van de logo. Dit is zeker niet het geval. Het eerste ontwerp viel ontzettend tegen. Het tweede ontwerp leek op het eerste terwijl ik heb... Ik heb voor LogoLove gekozen vanwege het snelle levering van de logo. Dit is zeker niet het geval. Het eerste ontwerp viel ontzettend tegen. Het tweede ontwerp leek op het eerste terwijl ik heb aangegeven dat het anders moest. De wijzigen doorvoeren kosten regelmatig een week. De communicatie verloopt moeizaam. Afspraken worden niet nagekomen. We zijn al 3 weken verder en ik heb nog steeds niet het eindresultaat. Helaas een telleurstelling. Ik zou Logo Love niet aanbevelen.

Reactie LogoLove:

Hallo Denisa, hartelijk dank voor je feedback! We hebben enorm veel aanpassingen doorgevoerd aan het logo, deze was constant niet naar wens. We hopen dat we nu het logo wel mooi naar wens hebben... Hallo Denisa, hartelijk dank voor je feedback! We hebben enorm veel aanpassingen doorgevoerd aan het logo, deze was constant niet naar wens. We hopen dat we nu het logo wel mooi naar wens hebben gemaakt voor je :) Team LogoLove

C. Buijserd

Al meerdere professionele designs laten ontwerpen. Geheel naar wens samen afgestemd en met vlotte leveringssnelheid. Ik ben zeker een terugkerende klant.

Ars Installatie

Professioneel in hun vakgebied!

Patrick M

Ik was altijd bang dat mijn logo niet gemaakt kon worden, maar LogoLove heeft dit prachtig weergegeven

Nieuwstraat1 Edelsmeden

Een hele fijne ervaring om te werken met LogoLove, ze doen echt wat ze zeggen! Goed advies, mooie vormgeving en snel reactie op vragen -en aanpassingen die ik had. Top!

Pritz onderhoud en montage

Snel, goed communicatie en reactie op vragen. Hele fijne samenwerking.