Goede informatie kunnen vinden

Karen

Jaren geleden kocht ik mijn eerste Hi4 kussen. Sliep gelijk heerlijk, helemaal blij mee. Aantal maanden geleden een nieuw Hi4 kussen gekocht omdat de oude, oa omdat deze niet gewassen kan worden... Jaren geleden kocht ik mijn eerste Hi4 kussen. Sliep gelijk heerlijk, helemaal blij mee. Aantal maanden geleden een nieuw Hi4 kussen gekocht omdat de oude, oa omdat deze niet gewassen kan worden echt aan vervanging toe was, maar totaal ander ligcomfort. Belangrijkste verschil is dat ik het kussen zo hard vind liggen, ook na 4 maanden. Verder is het kussen een stuk groter geworden. Heb het niet teruggestuurd (kan binnen 100 dagen), want heb geen goed alternatief. Maar helaas valt dit kussen tegen en is het niet hetzelfde gevoel als de eerste.

Als het kussen nog zo fijn was als 6 a 7 jaar geleden (of misschien zelfs langer geleden gekocht) dan was dit echt een geweldige aankoop geweest, maar materiaal is te stevig geworden en voelt... Als het kussen nog zo fijn was als 6 a 7 jaar geleden (of misschien zelfs langer geleden gekocht) dan was dit echt een geweldige aankoop geweest, maar materiaal is te stevig geworden en voelt oncomfortabel.

Heb hier wederom een hi4 pillow gekocht en het lichaamskussen

Makkelijk bestellen en overzichtelijke site

Mary

Snelle en keurig verpakte levering.

Snelle levering.

Voetbalans

Geweldig goed.

Kussen is een heel goed product

Super duidelijk

snel

Prima ervaring

Goede kwaliteit en snelle levering.

Kirsten B

Geweldig, geen pijn meer

Zeer klantvriendelijk, snelle levering en ik vind het ook prettig dat ik achteraf wordt benaderd mijn ervaringen met het kussen te delen

Suzanne Ammerlaan

Snel besteld via internet en vlot bezorgd.
Beetje erg grootte doos, dat dan weer wel, verder alles keurig erbij. Top

Fijn slaapkussen