Prima. Zakelijk. Had misschien op een nog lagere prijs gehoopt

Voor het eerst een huis aangekocht met hulp van Libero aankoop. Het proces was duidelijk en vragen werden snel en uitgebreid beantwoord. Daarbij komt natuurlijk nog de prijs van het huis waar wij... Voor het eerst een huis aangekocht met hulp van Libero aankoop. Het proces was duidelijk en vragen werden snel en uitgebreid beantwoord. Daarbij komt natuurlijk nog de prijs van het huis waar wij zeer tevreden over waren.

Reactie liberoaankoop.nl:

We zijn blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Heel veel geluk toegewenst!

Een aankoopmaker met een uitgebreide gevisualiseerde visie, die ervaring op heeft gedaan als makelaar , en zich later gespecialiseerd heeft als beëdigd aankoopmakelaar.
Waar veel vraag en...
Waar veel vraag en aanbod is, binnen de sector waar geniaal op in is gespeeld.
Met minder dan een seconde ben je gecommitteerd voor een relatieve kort tijd, totdat de vrijheid zich bezegeld met een aankoop ,een accuraat formule die uitgewerkt is, door een bepaalde visie en ervaring.
Door deze formule hebben wij het geliefde perceel bemachtigd tegen een bodemprijs en zijn we Libero erg dankbaar!

Duidelijke en fijne begeleiding voor starters op de woning markt. Scheelt veel stress en regelwerk.
Top service!

John Vijgenboom

Deskundig, prettig in het contact,
to the point, persoonlijk

van den Bos

Snel en kundig

Goed op de hoogte gehouden en geadviseerd. Snel reactie en service.
Duidelijk overzicht van wat er nog moet gebeuren

Reactie liberoaankoop.nl:

Snelheid staat inderdaad hoog in het vaandel. We doen er dan ook alles aan om al je vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Mike Dhr. De Boer

Zeer prettig. Er wordt snel gehandeld en als klant wordt je goed op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen.

Nanne Kronenburg

Vriendelijk, snel en adequaat. Erg tevreden met Libero.

Jeroen Van den Hondel

Snel. Alles was zo geregeld.