Hoe beoordeel je jouw ervaring met de trainer?
Hoe beoordeel je de inhoud en opbouw van de training?

Tim Halman

Training prima en uitleg ook goed maar misschien wat meer richten op de verschillende branges als het om oefenen voor in de practijk gaat.Niet alleen kantoorpersoneel heeft behoefte aan de cursus... Training prima en uitleg ook goed maar misschien wat meer richten op de verschillende branges als het om oefenen voor in de practijk gaat.Niet alleen kantoorpersoneel heeft behoefte aan de cursus maar ook mensen van de werkvloer.

Angela Kanters

Gaande de gesprekken met Sophie bleek dat ik de inzichten al wat had maar het 'gevoel' er nog niet altijd bij had waar ik mij happy bij voelde. Door de goede gesprekken, het luisteren en mij de... Gaande de gesprekken met Sophie bleek dat ik de inzichten al wat had maar het 'gevoel' er nog niet altijd bij had waar ik mij happy bij voelde. Door de goede gesprekken, het luisteren en mij de spiegel voor te houden staan voor mij nu de puntjes op de i. Alhoewel het uiteraard nog wel even tijd nodig heeft om die puntjes op de i te houden, heb ik er alle vertrouwen in dat ik het happy gevoel kan behouden. Ik mag best trots zijn op mezelf is ook wat ik heb geleerd :-) Dank je wel lieve Sophie!

Marije Van Vredendaal

Een zeer persoonlijke training met maar 4 deelnemers waarbij de trainer & trainingsactrices veel 1 op 1 aandacht voor je kunnen hebben. Zeer prettig manier van trainen, persoonlijk en goed te... Een zeer persoonlijke training met maar 4 deelnemers waarbij de trainer & trainingsactrices veel 1 op 1 aandacht voor je kunnen hebben. Zeer prettig manier van trainen, persoonlijk en goed te volgen. Het werken met de trainingsactrices (rollenspellen) waren zeer waardevol en totaal anders dan andere ervaringen met rollenspellen. Zou een ieder die net leidinggever is geworden zeker aanraden deze drie-daagse cursus te volgen.

Daphne Grijzen

Ik kijk terug op een heel fijn coaching traject. Eerlijke en leerzame gesprekken, waarbij Sophie moeiteloos de vinger op de zere plek legt. Ik verliet fluitend en vol goede moed het pand na iedere... Ik kijk terug op een heel fijn coaching traject. Eerlijke en leerzame gesprekken, waarbij Sophie moeiteloos de vinger op de zere plek legt. Ik verliet fluitend en vol goede moed het pand na iedere sessie. Ontzettend waardevol en leerzaam. Een absolute aanrader!

Marleen Bosmans

Met mijn leven dat zich liet leiden door stress en de agenda, kwam ik bij Sophie. De grote vraag was, hoe nu verder? Dit ging ik niet volhouden. Sophie heeft mij geholpen om te besluiten mijn baan -... Met mijn leven dat zich liet leiden door stress en de agenda, kwam ik bij Sophie. De grote vraag was, hoe nu verder? Dit ging ik niet volhouden. Sophie heeft mij geholpen om te besluiten mijn baan - die al lang niet meer de energie gaf die ik nodig had - op te zeggen na 17 jaar. Met simpele oefeningen om weer dichter bij jezelf te komen, bij wat belangrijk voor me is, wordt het vanuit rust steeds duidelijker hoe ik in de nabije toekomst mijn maatschappelijke carriere ga combineren met mijn gezinsleven zonder mezelf erin te verliezen. Vooral de praktische benadering en uitvoerbaarheid is echt de kracht van Sophie.

Syl Van Os

Goede leuke en vooral leerzame trainingen gehad. Gaan we meteen in praktijk brengen. Fijn dat de groepen wat kleiner zijn om zo ook je eigen bedrijfsproblemen te bespreken. Zeker een aanrader en mij... Goede leuke en vooral leerzame trainingen gehad. Gaan we meteen in praktijk brengen. Fijn dat de groepen wat kleiner zijn om zo ook je eigen bedrijfsproblemen te bespreken. Zeker een aanrader en mij zien ze snel terug voor een andere training.

Willemien Hopma

Sophie heeft me steeds op een down-to-earth en humorvolle manier een spiegel voorgehouden. Dat was precies wat ik nodig had en dat heeft me een helder inzicht gegeven in mijn werkhouding en mijzelf.... Sophie heeft me steeds op een down-to-earth en humorvolle manier een spiegel voorgehouden. Dat was precies wat ik nodig had en dat heeft me een helder inzicht gegeven in mijn werkhouding en mijzelf. Waar ik nog steeds baat bij heb. Dit coachingstraject heeft me zó goed gedaan !

Rianne Zingel

Ik heb zo ontzettend veel gehad aan de begeleiding van Sophie als coach. Hard en zacht is wat er in me opkomt. Ze heeft me geleerd zacht te zijn voor mezelf en te accepteren wat is. Maar was op zijn... Ik heb zo ontzettend veel gehad aan de begeleiding van Sophie als coach. Hard en zacht is wat er in me opkomt. Ze heeft me geleerd zacht te zijn voor mezelf en te accepteren wat is. Maar was op zijn tijd ook behoorlijk hard voor me, wat ik aan het begin ook gevraagd had. Wat ik heel fijn vond is dat een coach je vaak zelf laat zoeken naar antwoorden. Heel logisch, maar soms heb ik echt de antwoorden niet en wil ik op weg geholpen worden. Sophie heeft dat uitstekend gedaan, heel fijn.

Jeroen Verhoeven

Ik heb persoonlijk een erg goede ervaring met Asselbergs & Baks. Na een prettige en duidelijke intake heb ik de TMA afgerond.

Hier kwamen duidelijke resultaten uit die ik goed kan...

Hier kwamen duidelijke resultaten uit die ik goed kan gebruiken voor mijn toekomst.

Na een TMA analyse die gelijk al veel duidelijkheid verschafte in mijn drijfveren en handelen, hebben de wandelingen met Daan me nuttige inzichten gegeven die ik nu dagelijks toe pas en waardoor ik... Na een TMA analyse die gelijk al veel duidelijkheid verschafte in mijn drijfveren en handelen, hebben de wandelingen met Daan me nuttige inzichten gegeven die ik nu dagelijks toe pas en waardoor ik valkuilen weet te vermijden. Hij wist steeds de juiste vragen te stellen, waarna zijn uitleg over menselijke interactie me inzicht verschafte in hoe processen werken, en hoe ik daarmee het beste om kan gaan. Een aimabel en capabel mens, die Daan.