Hoe beoordeel je jouw ervaring met de trainer?
Hoe beoordeel je de inhoud en opbouw van de training?

Evita Tomala

Top training. Sophie neemt je mee om anders te kijken naar verzuim, op een heel natuurlijke manier. Door veel oefenmomenten veel kunnen ervaren hoe gesprekken kunnen lopen. Waar je op vast kunt... Top training. Sophie neemt je mee om anders te kijken naar verzuim, op een heel natuurlijke manier. Door veel oefenmomenten veel kunnen ervaren hoe gesprekken kunnen lopen. Waar je op vast kunt lopen in gesprekken. Maar
Ook technieken aangeleerd die ik nu dagelijks in al mijn gesprekken toepas. Erg fijn om te doen. Ik vond het oprecht jammer dat de training voorbij was.

Hendriks

De training praktisch leidinggeven was voor mij met de 1 op 1 sessies erg leerzaam en gericht op mijn situatie in de dagelijkse werkzaamheden.
En zijn veel praktijksituaties besproken en...
En zijn veel praktijksituaties besproken en nagebootst.
Zeer aan te bevelen.

Maddy V. R.

De TMA analyse is een zeer uitgebreid en nauwkeurig rapport waar ik veel inzichten van heb gekregen, in eerste instantie zakelijk maar ook privé. Sophie geeft hierbij op duidelijke wijze voorbeelden... De TMA analyse is een zeer uitgebreid en nauwkeurig rapport waar ik veel inzichten van heb gekregen, in eerste instantie zakelijk maar ook privé. Sophie geeft hierbij op duidelijke wijze voorbeelden en handvatten die je kan vertalen naar eigen ervaringen. Qua coach is Sophie easy-going en is er meteen sprake van een ontspannen sfeer. Ze laat je zelf nadenken om tot bepaalde inzichten te komen en geeft je hierbij heldere adviezen waar je veel aan hebt. Een echte aanrader!

Dirk de Knegt

Deze training is een leerzame training met veel aandacht voor communicatie en veel mogelijkheden om eigen praktijksituaties te oefenen. Het was een kleine groep en de sfeer was prima. Uitstekende... Deze training is een leerzame training met veel aandacht voor communicatie en veel mogelijkheden om eigen praktijksituaties te oefenen. Het was een kleine groep en de sfeer was prima. Uitstekende trainer en acteur.

Natascha Streefkerk

Ik heb via mijn werkgever een coaching traject gehad bij Sophie Asselbergs. Zij heeft me echt goed geholpen; in iets van zes personal coaching sessies heeft ze me heel wat inzichten in mezelf... Ik heb via mijn werkgever een coaching traject gehad bij Sophie Asselbergs. Zij heeft me echt goed geholpen; in iets van zes personal coaching sessies heeft ze me heel wat inzichten in mezelf gegeven en handvatten aangereikt om daarmee om te gaan. Dit heeft me zowel op werk als privé al veel gebracht; hier heb ik de rest van mijn leven iets aan. Op werk hoor ik regelmatig dat ik in positieve zin veranderd ben, ik meer durf te ondernemen en minder bang ben om fouten te maken of beslissingen te forceren.

de Vos

Superleuke, interessante en bovenal nuttige 2-daagse training gevolgd bij Daan en Sophie. In korte tijd hebben we nuttige handvatten gekregen om vol vertrouwen als coach aan de slag te gaan.

Ellen

Daan heeft mij op een prettige manier bewust gemaakt waar ik aan moet gaan werken in gesprekken. De combinatie van theorie over communicatie en het daadwerkelijk oefenen vond ik erg fijn. In een... Daan heeft mij op een prettige manier bewust gemaakt waar ik aan moet gaan werken in gesprekken. De combinatie van theorie over communicatie en het daadwerkelijk oefenen vond ik erg fijn. In een veilige omgeving heb ik kunnen oefenen op een manier van het voeren van gesprekken die voor mij spannend was.