Hoe beoordeel je jouw ervaring met de trainer?
Hoe beoordeel je de inhoud en opbouw van de training?

Patricia van der Hoef

De training Verzuimmanagement heeft me anders tegen zaken aan laten kijken. Hoe spreek je medewerkers aan en hoe kan je ze beter begeleiden en ondersteunen.

Floortje

Heel goed, ik werd meteen op m'n gemak gesteld door Daan waardoor ik mezelf kon zijn!

Harno Bergs

Ik heb de training 'Persoonlijke Effectiviteit' gevolgd en die ervaring was zéker positief.

Toegankelijk, duidelijk, rode draad over twee dagen.

Elodie van der Horst

De ervaring is heel goed, de 4 delen is precies goed. Daarbij is de voortgang van die 4 delen goed overzichtelijk en dat helpt. Daarnaast hebben de trainers een flexibele manier van training geven... De ervaring is heel goed, de 4 delen is precies goed. Daarbij is de voortgang van die 4 delen goed overzichtelijk en dat helpt. Daarnaast hebben de trainers een flexibele manier van training geven en passen zich goed aan op de doelgroep. Het is een mix van interactie en zenden en dat is goed in balans.

Prettig, zeker na een kleine aanpassing met de vele rollenspellen

Mooie opbouw in de training met veel praktische handvatten en oefeningen. Tijdens de training wordt je echt uitgedaagd het geleerde in de praktijk toe te kunnen passen.