Hoe beoordeel je jouw ervaring met de trainer?
Hoe beoordeel je de inhoud en opbouw van de training?

Janneke

Twee interessante en verrijkende trainingsdagen gehad verzorgd door Lekker Kunnen Werken. Fijn hoe de dag was ingedeeld, want door de afwisselende bezigheden, bleef de aandacht goed aanwezig de... Twee interessante en verrijkende trainingsdagen gehad verzorgd door Lekker Kunnen Werken. Fijn hoe de dag was ingedeeld, want door de afwisselende bezigheden, bleef de aandacht goed aanwezig de gehele dag. Daarnaast is Daan een inspirerend persoon die tussen de groep staat, wat maakt dat de inhoud soepel en toepasbaar over wordt gebracht. Overigens volledig volgens de verwachting die ik al had van ze :)

Hele leuke en leerzame training. Pluspunt lekker interactief met rollenspellen.

Natasja van Ballegooij

Positieve ervaring, laagdrempelig en persoonlijk

Marc Berkers

Goed, de trainingen waren precies wat ik nodig had. De opbouw was goed en de omgeving was prettig. Hierdoor heb ik mijzelf goed kunnen concentreren en heb ik hier ook echt van geleerd.

Karlijn Aalbregt

Alle trainingen van Lekker kunnen Werken dragen enorm bij aan je ontwikkeling. Bij Communiceren op de werkvloer deel 2 besteed Daan veel aandacht aan de individuele leerdoelen die je als cursist... Alle trainingen van Lekker kunnen Werken dragen enorm bij aan je ontwikkeling. Bij Communiceren op de werkvloer deel 2 besteed Daan veel aandacht aan de individuele leerdoelen die je als cursist hebt. Via rollenspellen,die heel herkenbaar zijn, oefen je op een goede manier en krijg je direct de handvaten voor betere communicatie. Ik merk na de training direct al verschil met mijn communicatie naar klanten en collega's, heel erg fijn!

Fijne, duidelijke en goed toe te passen training.

Ricardo Periscal

De inhoud van de cursus was top. Er werd goed geluisterd naar de cursisten waardoor de oefeningen goed overeenkwamen met situaties waar je daadwerkelijk mee te maken krijgt. De begeleiding van de... De inhoud van de cursus was top. Er werd goed geluisterd naar de cursisten waardoor de oefeningen goed overeenkwamen met situaties waar je daadwerkelijk mee te maken krijgt. De begeleiding van de trainers was van hoog niveau. Zeker een aanrader voor een ieder. De trainers zijn vriendelijk en de sfeer zeer aangenaam.