Hoe beoordeel je jouw ervaring met de trainer?
Hoe beoordeel je de inhoud en opbouw van de training?

Handvaten en info verkregen over omgaan met verzuim. Ik heb hier zeker veel geleerd en neem genoeg dingen mee die ik kan gebruiken tijdens mijn werk

Glenn Hogervorst

Een goede training waarin we veel teweten krijgt over verzuim. Erg prettig dat we ook samen oefenen. Ook fijn hoe de theorie overgedragen werd. Kortom erg nice!

Ik heb de training als erg prettig ervaren. Beide trainers gaven goede en duidelijke uitleg, betrokken ons bij de oefeningen en hielden het luchtig.

Sander de Pooter

Top. Veel interactie en veel ruimte voor persoonlijke verhalen.

Douwe Teppema

Inspirerende trainers met veel afwisseling in werkvorm en sterke opbouw voor een 4-delige training

Zeer fijne training. Goede trainers die de inhoud goed over weten te brengen. Daarbij hebben ze voor mij een mening gecreëerd waarin ik mezelf veilig genoeg voelde om te oefenen.

Saskia Hendriksen

Ondanks de taaie theorie (verzuim) heb ik elke keer uitgekeken naar de training, wat bestond uit vier delen. De professionele training is gericht op vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling. Door... Ondanks de taaie theorie (verzuim) heb ik elke keer uitgekeken naar de training, wat bestond uit vier delen. De professionele training is gericht op vaardigheden en persoonlijke ontwikkeling. Door de verschillende methodes werd elke deelnemer geprikkeld. De interactieve acties met elkaar waren leuk en leerzaam.