Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Aart

Binnen 1 uur na telefonisch contact hadden wij een servicemonteur in huis. uitstekende service! onze dank daarvoor! groet, aart

Hans | Oost Pensioenconsultancy

Ter plaatse aanpassen van de meest ideale ligging van de panelen. Flexibiliteit van de werknemers

René | Scholten Verlichting

Leuk bedrijf om mee samen te werken, weten waar ze het over hebben

Reactie Leertouwer:

Beste René,
Hartelijk dank voor je reactie en verbetertips. We nemen dit punt zeker mee in onze aanbiedingen naar andere klanten. Heb je nu nog vragen waarmee we je kunnen helpen?...
Beste René,
Hartelijke groet,

Ria | Het Maanderzand

Wij hadden begin van het jaar een oriënterende offerte aangevraagd voor vernieuwing van de ICT omgeving en jullie inzicht hierover. Rik Maassen had het goed begrepen en kregen een zeer uitgebreide... Wij hadden begin van het jaar een oriënterende offerte aangevraagd voor vernieuwing van de ICT omgeving en jullie inzicht hierover. Rik Maassen had het goed begrepen en kregen een zeer uitgebreide offerte aangeboden. Deze was door omstandigheden nog niet opgepakt. Toen wij echter forse problemen kregen met onze exchange server hebben we contact gezocht met Rik met de vraag of Leertouwer dit in zeer korte tijd zou kunnen oplossen ( +/- 1 week) Samen met Martin van der Poel is hier naar gekeken en hebben een strak plan van aanpak gemaakt, daarmee we zijn aan de slag gegaan. Inmiddels zijn we over naar Exchange online en terugkijkend kunnen we beide heren alleen maar een compliment geven. Zoveel werk in zo'n kort tijdsbestek met als resultaat binnen 1 week een werkende Exchange omgeving met maar heel weinig open eindjes. Knap werk!

M

Was in vakantieperiode een van de weinige installateurs die kon helpen en dat snel en deskundig deed

Henk | Navobi b.v.

Deze antwoorden hebben betrekking op de telefooncentrale. We hebben meerdere mail en telefoon contacten gehad, maar onze ervaring is, dat het soms lijkt alsof er weinig actie en opvolging is.

Rien

Deskundig en net personeel, de gebruikte materialen zijn van hoge kwaliteit.

Margriet | Guiver Freeman Ltd

Goede mondelinge informatie, snelle (interessante!) offerte, vlotte afspraken, levering en plaatsing bijna op de afgesproken minuut, doorkeurige en beschaafde mensen, alles netjes achtergelaten,... Goede mondelinge informatie, snelle (interessante!) offerte, vlotte afspraken, levering en plaatsing bijna op de afgesproken minuut, doorkeurige en beschaafde mensen, alles netjes achtergelaten, nabellen voor eventuele vragen... kortom: compleet en prima!

G.C. | particulier

Aanleg stopcontact. Als leek draadje naar buiten en klaar. Doch het lag veel ingewikkelder. De vakkundigheid waarmee dit plaatsvond verdient alle lof. Ook het onderhoud van de alarminstallatie gaat... Aanleg stopcontact. Als leek draadje naar buiten en klaar. Doch het lag veel ingewikkelder. De vakkundigheid waarmee dit plaatsvond verdient alle lof. Ook het onderhoud van de alarminstallatie gaat altijd keurig als we daarom verzoek. We zijn blij dat Leertouwer dit voor ons deed!

Jan | de Haan Zonne|energie

De beoordeling betreft hoofdzakelijk de collega's/monteurs die bij ons de installatie hebben gemaakt. Als klant heb ik ondervonden dat deze monteurs hun vak zeer goed verstaan en heel goed weten... De beoordeling betreft hoofdzakelijk de collega's/monteurs die bij ons de installatie hebben gemaakt. Als klant heb ik ondervonden dat deze monteurs hun vak zeer goed verstaan en heel goed weten waar ze mee bezig zijn. Alle zaken die aan de orde kwamen werden zorgvuldig uitgevoerd en aan het eind van de klus duidelijk uitgelegd. De gehele klus beschouwen wij dus als uitermate geslaagd.