Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Emil | Vion Food

Deskundigheid bij de montage is goed.

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor je eerlijke beoordeling. We zijn blij dat je ons ziet als deskundig bedrijf. Verder geeft u aan dat afspraken niet voldoende nagekomen worden. We gaan hiermee aan de slag en gaan ervan... Bedankt voor je eerlijke beoordeling. We zijn blij dat je ons ziet als deskundig bedrijf. Verder geeft u aan dat afspraken niet voldoende nagekomen worden. We gaan hiermee aan de slag en gaan ervan uit dat u hierin binnenkort verandering merkt.

Roelof | De Meerwaarde

Prettige samenwerking met Tonny van Keulen, en ook de monteurs (Gerwin Luttikhuizen): gemaakte afspraken worden nagekomen. Bij onduidelijkheid wordt er nog even navraag gedaan.

Ben | Bethanië

We zijn bij de nieuwbouw heel positief gestart. Super prettige projectleider(Gert ter Maaten), fijne monteurs net werk afgeleverd. De dames van de receptie zijn ondanks bijna dagelijks contact nog... We zijn bij de nieuwbouw heel positief gestart. Super prettige projectleider(Gert ter Maaten), fijne monteurs net werk afgeleverd. De dames van de receptie zijn ondanks bijna dagelijks contact nog altijd even vriendelijk.

Reactie Leertouwer:

We hebben uw klachten en de problemen inmiddels met elkaar besproken. Zoals afgesproken doen we ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Aline | Bethanië

Men neemt meestal ruim de tijd om het probleem dat je ervaart 'uit te luisteren'.

Reactie Leertouwer:

We hebben inmiddels uw meldingen besproken. Terecht geeft u aan dat u wilt dat techniek werkt en u niet geïnteresseerd bent in hoe het werkt. Zo willen wij de klant juist ook benaderen. We betreuren... We hebben inmiddels uw meldingen besproken. Terecht geeft u aan dat u wilt dat techniek werkt en u niet geïnteresseerd bent in hoe het werkt. Zo willen wij de klant juist ook benaderen. We betreuren het dat u dit onvoldoende merkt. Maar zoals afgesproken doen we ons uiterste best om zo snel mogelijk een oplossing te vinden.

Ronald | Vallei Wonen

Mooi bedrijf

Jos | Giesbers Wijchen

We hebben de nieuwbouw Sint Jan de Deo in Millingen in korte tijd gerealiseerd ook dankzij de fa. Leertouwer. Indien nodig werd er snel geschakeld hierdoor hebben we constant de planning kunnen... We hebben de nieuwbouw Sint Jan de Deo in Millingen in korte tijd gerealiseerd ook dankzij de fa. Leertouwer. Indien nodig werd er snel geschakeld hierdoor hebben we constant de planning kunnen halen. Al met al een fijne partij om mee samen te werken.

Errie | Confed Systems bv

Vooral op gebied van telefonie, alarminstallatie e.d. deskundige hulp en snelle reactie.

Willem | Ballonservice Big Balloon

Bij melden van storing correct en deskundig te woord gestaan. Medewerker gaf telefonisch een oplossing. Storingsmonteur zou komen. Toch zelf nog een stekker verwijdert en de storing was opgeheven.... Bij melden van storing correct en deskundig te woord gestaan. Medewerker gaf telefonisch een oplossing. Storingsmonteur zou komen. Toch zelf nog een stekker verwijdert en de storing was opgeheven. Direct weer gebeld, storingsmonteur was al onderweg. Uitstekende service, snel handelen, vol lof over dit Barneveldse bedrijf.

Henk | Tentego bv

Leertouwer heeft een goede kennis van zaken over veel onderwerpen en is een goede partner voor elektro technische installaties binnen de Van Drie Groep.

Henk | ZZP|er

Met meerdere medewerkers positieve ervaringen opgedaan terwijl er van een beperkte opdracht sprake was. Deskundigheid van de monteurs is prima. Er wordt netjes gewerkt en het afval wordt meegenomen.... Met meerdere medewerkers positieve ervaringen opgedaan terwijl er van een beperkte opdracht sprake was. Deskundigheid van de monteurs is prima. Er wordt netjes gewerkt en het afval wordt meegenomen. Groeten aan René.