Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Fred | Rijnders Sport

Degelijk maar zeer goed verzorgde organisatie! Komen altijd na wat ze beloven.

Evert Jan | Heudra Tools BV

Prettige samenwerking

Justian | VDB Dienstverlening

Vriendelijk personeel voor zover ik die ken. Persoonlijke complimenten voor Rijk de Jong, als ik persoonlijk mag zijn. Pakt vragen en acties goed op, geeft gericht advies en denkt mee met mij als... Vriendelijk personeel voor zover ik die ken. Persoonlijke complimenten voor Rijk de Jong, als ik persoonlijk mag zijn. Pakt vragen en acties goed op, geeft gericht advies en denkt mee met mij als klant. Verder goede ervaringen met de vaste monteur, Jan van Ginkel. Kennis van zaken en heeft voor mijn gevoel binnen no-time vanaf nulpunt alles onder controle. Een vaste monteur is natuurlijk op zichzelf al een goed punt.

rien | garage rien meijer

Deskundig vriendelijk personeel

Dietrick | Alfa Accountants en Adviseurs

Altijd een correcte behandeling en afhandeling van vragen, opdrachten en storingen.

Werner | Koning David School

Prima geholpen bij een probleem met het alarm. Goed meegedacht en uiteindelijk een oplossing gevonden.

Mariet | Stepping Stones

Prettige over het algemeen deskundige mensen op de werkvloer bij onze complexe zusteroproepsystemen. wel door de geavanceerde systemen vaak storing en vaak hoge reparatie of herstelkosten

J. | Arehbo

Service gericht en breed in het takenpakket, deskundig.

Reactie Leertouwer:

Bedankt voor je beoordeling. We zijn blij dat je ons ziet als deskundig bedrijf. Verder geef je aan dat reactiesnelheid en terugkoppeling een aandachtspunt is. We gaan hiermee aan de slag!

Annemieke | JonkerFieret

Contact gehad met Eric Radstake over telefooncentrale. Duidelijke uitleg. Werd ook nog netjes nagebeld of alles duidelijk was enz.

Lilian | Kadans Science Partner

Prettige communicatie