Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

rob | woningstichting barneveld

Meestal contact met wilco v norden gaat prima

Wim | Stichting Tennishal Barneveld

Prettig kontakt en het gevoel dat Leertouwer zijn best doet klant zo goed en z.s.m. van dienst te zijn.

Gert | Marnix College

Leertouwer is voor mijn een zeer goed en betrouwbaar bedrijf met geweldige mensen op de werkvloer.

Corine | Swinhove Groep

Vanaf mijn eerste kennismaking met Leertouwer heb ik met 2 mensen van Leertouwer, steeds contact gehad die op een verfrissende manier uitleg kunnen geven over de producten / diensten zonder een... Vanaf mijn eerste kennismaking met Leertouwer heb ik met 2 mensen van Leertouwer, steeds contact gehad die op een verfrissende manier uitleg kunnen geven over de producten / diensten zonder een nadrukkelijk verkoopverhaal. Zij stralen expertise uit, weten waar ze over praten en komen met adviezen en oplossingen.

Jan | SBO de Schilderspoort

Sinds augustus heb ik contact met Leertouwer, dus helemaal goed kan ik het nog niet beoordelen daarvoor is er te weinig contact geweest. Het zal in de toekomst blijken of de keuze die we hebben... Sinds augustus heb ik contact met Leertouwer, dus helemaal goed kan ik het nog niet beoordelen daarvoor is er te weinig contact geweest. Het zal in de toekomst blijken of de keuze die we hebben gemaakt om Leertouwer in huis te halen een goede keus is geweest.

Carla | DOL FIJN kinderopvang

Facturatie gaan niet via mij, vandaar nvt

Arie | Coöperatie De Valk Wekerom UA

Over het algemeen vakkundig en goed opgeleid personeel anders ondersteuning vanaf kantoor storingsdienst voor industrie is goed

Alma | Alkwin

Vriendelijke medewerkers die altijd behulpzaam zijn

Evert | Aquaberg

Helaas lukt dit ons niet!!!!!!!!

henk | westeneng accountants en adviseurs

Stabiele club