Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u het nakomen van afspraken door Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de telefonische bereikbaarheid van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u de duidelijkheid van communiceren van Leertouwer?
8.2/10
Hoe beoordeelt u het aanbod van het dienstenpakket van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de deskundigheid van de medewerkers van Leertouwer?
Hoe beoordeelt u de reactiesnelheid van Leertouwer?

Erik

Betrouwbaar en goede service

j.p. | pARTICULIER

Positief en accuraat

Eric | Rafael Amersfoort

Prettige monteurs

Bertus | St. Herv. Scholen De Drieslag

Prima contacten,. duidelijke informatie en telkens contact opgenomen door Henri van Middendorp

Cor

Prettige samenwerking met mevrouw Güner Oral.

Ferdinand de | Erdee Media Groep

Een deskundig bedrijf die weet de klant in te schatten en daarop de juiste informatie verstrekt en meedenkt met de klant en soms nog meet informatie krijgt dan gevraagd wat nog meer duidelijkheid... Een deskundig bedrijf die weet de klant in te schatten en daarop de juiste informatie verstrekt en meedenkt met de klant en soms nog meet informatie krijgt dan gevraagd wat nog meer duidelijkheid geeft. Een betrouwbaar bedrijf waarop wij al jaren bouwen!

Mark

Algemeen oordeel is dat dit bedrijf meer en meer problemen veroorzaakt, geen problemen opvolgt die ze zelf heeft veroorazaakt, personnel heeft dat niet capabel is en ik zou graag zsm met de heer van... Algemeen oordeel is dat dit bedrijf meer en meer problemen veroorzaakt, geen problemen opvolgt die ze zelf heeft veroorazaakt, personnel heeft dat niet capabel is en ik zou graag zsm met de heer van der Boon in contact komen. Zelfs na een jaar zijn de problemen niet opgelost.

Mario

Snel een afspraak kunnen maken voor een offerte, denken goed mee en geven duidelijke antwoorden. Ook pro-actief meedenken en niet schaapachtig antwoorden of napraten. Daarnaast tijdens installatie... Snel een afspraak kunnen maken voor een offerte, denken goed mee en geven duidelijke antwoorden. Ook pro-actief meedenken en niet schaapachtig antwoorden of napraten. Daarnaast tijdens installatie alles goed gedaan en tot in de puntjes goed gedaan. Monteur was bereid meer te doen dan nodig (plankje weer ophangen, was weg moest waar grotere meterkast kwam). Tot slot monteur alles netjes uitgelegd en verteld.

Jan | Van Iwaarden Artwork

Nog maar kort een verbinding met elkaar maar de contacten klikken.

A.F. | Dr. Kruimelstichting

Ik zou het zo even niet weten.

Reactie Leertouwer:

Beste klant,
Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad met elkaar.
Door een nadere toelichting van beide kanten is uw melding naar wederzijdse tevredenheid opgelost.
Bedankt hiervoor.