Brigitte

Ik heb het druk met mijn werk, kinderen, sociale contacten en gebruik vaak hiervoor de auto. Doordat ik een auto huur via LeasePlan hoef ik alleen maar te tanken en verder heb ik er geen omkijken... Ik heb het druk met mijn werk, kinderen, sociale contacten en gebruik vaak hiervoor de auto. Doordat ik een auto huur via LeasePlan hoef ik alleen maar te tanken en verder heb ik er geen omkijken naar. Zelf wanneer de auto voor een onderhoudsbeurt moet krijg ik bericht en een afspraak maken gaat zo gemakkelijk. Kortom gemak dient de mens!

Gemak dient de mens!

jack van berlo

Je kunt op ze rekenen

gewoon een goed bedrijf

Wim Drenth

Erg goed geregeld allemaal

Zorgeloos

JJR.Maat

Duidelijk wat je maandelijkse kosten zijn.
En geen verdere kosten voor onderhoud en materialen.

Titel beoordeling:

Geen gedoe en je weet waar je aan toe bent.

Marinus Kippers

Problemen met de laadpaal, problemen met de uitbetaling van de geladen stroom, nu weer de beurt bij de garage niet doorgegeven en een boete die Leaseplan mij moet terug betalen gaat nu via werkgever... Problemen met de laadpaal, problemen met de uitbetaling van de geladen stroom, nu weer de beurt bij de garage niet doorgegeven en een boete die Leaseplan mij moet terug betalen gaat nu via werkgever die er niets mee te maken heeft en het terugbetalen duurt een half jaar

Leaseplan is een klotenbedrijf

Mark Gelderblom

Ik had last van onterecht piepende parkeersensoren bij langzaam rijden. Hiervoor een afspraak gemaakt via de site bij een merkgarage in de buurt. Daar zouden ze ook gelijk de olie verversen. Volgens... Ik had last van onterecht piepende parkeersensoren bij langzaam rijden. Hiervoor een afspraak gemaakt via de site bij een merkgarage in de buurt. Daar zouden ze ook gelijk de olie verversen. Volgens Leaseplan zou ik om 9:00 mij moeten melden, volgens de garage om 8:00. Verwarrend. Aan het eind van de dag werd ik gebeld dat de sensoren kapot zijn door steenslag (tja gebruik van de auto op de weg) en dat ik daarvoor een schade melding moet doen bij Leaseplan. Dus probleem niet niet opgelost. Ook werd de olie niet ververst, dat kan pas over een paar duizend kilometer. Auto een dag kwijt en geen stap verder.

Titel beoordeling:

Door moeilijke regels bij Leaseplan lastig om problemen aan auto te verhelpen

Herman

Bevalt prima een leaseauto en alles kan via de app geregeld worden het ontzorgt ons een hoop

Titel beoordeling:

Hadden we veel eerder moeten doen

Eric

Leven bij leaseplan maakt het gemakkelijk voor je om onderhoud en dergelijke dicht bij huis of werk te laten uitvoeren zonder dat het jezelf veel tijd kost. Als je dan toch een keer bij lp langs... Leven bij leaseplan maakt het gemakkelijk voor je om onderhoud en dergelijke dicht bij huis of werk te laten uitvoeren zonder dat het jezelf veel tijd kost. Als je dan toch een keer bij lp langs gaat wordt je met open armen ontvangen en geholpen en staat er altijd goede koffie en een krant klaar en is er WiFi

LP denkt me je mee

Rob