Hadre glasservice

Oplichters

Titel beoordeling:

Lease nooit een auto bij leaseplan . Want al je niet meer kunt betalen kleden ze je helemaal uit . En ik kan het weten want ik betaal al 15 jaar aan deze schoften. Ga dus niet met dit bedrijf in zee .

Jan bakker

Auto mag niet door de dealer onderhouden worden van leaseplan. Als je remmen op de snelweg het niet meer doen, wil je graag dat een dealer die de auto het beste kent, hier naar laten kijken. Dit mag... Auto mag niet door de dealer onderhouden worden van leaseplan. Als je remmen op de snelweg het niet meer doen, wil je graag dat een dealer die de auto het beste kent, hier naar laten kijken. Dit mag niet van leaseplan ( te hoge kosten)
Leaseplan gaat niet voor de veiligheid van zijn eigen klanten

Titel beoordeling:

Leaseplan denkt niet aan veiligheid van zijn klanten

Erwin

Al sinds half augustus proberen wij een wagen te bestellen via dit bedrijf. Tot hier toe zonder succes. De prijzen gaan dagelijks de hoogte in en de website is op regelmatige basis buiten dienst. De... Al sinds half augustus proberen wij een wagen te bestellen via dit bedrijf. Tot hier toe zonder succes. De prijzen gaan dagelijks de hoogte in en de website is op regelmatige basis buiten dienst. De juiste contactpersoon aan de lijn krijgen daarvoor wordt je een keer of 6 doorverbonden eer je de juiste en vrij botte persoon aan de lijn heeft. Om dan te horen te krijgen dat alle problemen om deze wagen besteld te krijgen aan alles en iedereen ligt, behalve aan Leaseplan zelf.

Titel beoordeling:

Duidelijk een bedrijf met onvoldoende en niet gemotiveerd personeel

Rob

Blijf hier weg

Titel beoordeling:

Hartstikke leuk totdat je je auto in moet leveren

Maurice

Top service

Zorgeloos auto plezier

Klaas sijbesma

Auto werd thuis bezorgd en kreeg app voor de rest in eerste instantie wat sceptisch maar na eerste beurt was mij wel duidelijk dat het fantastisch werkt

Titel beoordeling:

Super auto en fantastische service

Peter R.

4 jaar perfect geleased! Goede service en snelle afhandeling.

Gemak en geen omkijken

Peter Aalberts

Ben nog nooit zo tevreden geweest.

Uitermate tevreden

Louise

Wat er ook is, het is wordt heel accuraat opgepakt.

Titel beoordeling:

Klantvriendelijk, flexibel en gemak.

Chris

Alles snel en goed geregeld

Alles goed geregeld