Annemarie

Snelle levering, prima lamp

zonder overleg werd het afleverpunt gewijzigd, waardoor ik 25 minuten moest lopen met een groot pakket ipv van de 5 minuten die ik had gekozen. Dat kon ik niet meer terugdraaien. Als ik het had... zonder overleg werd het afleverpunt gewijzigd, waardoor ik 25 minuten moest lopen met een groot pakket ipv van de 5 minuten die ik had gekozen. Dat kon ik niet meer terugdraaien. Als ik het had geweten, had ik het thuis laten bezorgen.

Van Rij

Super ervaring. Zat zwarte dunne streep op lampenkap. Foto gestuurd. Er werd gelijk gezegd dat er een nieuwe lampenkap gemaakt zou worden. De al geleverde hoefde ik ook niet terug te sturen, dat... Super ervaring. Zat zwarte dunne streep op lampenkap. Foto gestuurd. Er werd gelijk gezegd dat er een nieuwe lampenkap gemaakt zou worden. De al geleverde hoefde ik ook niet terug te sturen, dat scheelde mij weer rompslomp. Super service dus.

Geen.

Karlijn Pauw

Prettige samenwerking en erg behulpzaam.

Sara

Uitstekende zorg

Bij deze ervaring geen: er werd snel gecommuniceerd en ik werd meteen geholpen. Ik weet dus niet wat er beter kan.

Pat

๐Ÿ‘

โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”โ€”

Jannemiek Verstijnen

Hans

Goede producten en snel probleemloos geleverd

Carola

Prachtige lamp, snel ontvangen. Summiere handleiding toegevoegd. Uiteindelijk wel goed op kunnen hangen.

Uitgebreidere handleiding

willy van driel

Zeer goed

cominicatie

Neeltje Schipper

Snel, uitstekende communicatie en de lampenkap is helemaal goed. Mooi gemaakt ๐Ÿ˜Š

Geen. Ga zo door!