Toon Lazeroms

Prima had verkeerde spots gekregen maar werden goed omgeruild
Goede service

Als je spots koopt welke lampjes erbij horen

Mevr.T van As

Prachtige Lampenkap ik ben er heel blij mee!!

Ik heb geen tips ik was verbaasd dat ik mijn lampenkap zelf kan samen stellen heel fijn.

Diana Willmes

Dit is een heel vriendelijk bedrijf. Aanvankelijk kregen wij te kleine lampenkappen opgestuurd. Toen ik contact zocht met het bedrijf, boden ze excuses aan en kregen wij met spoed de juiste... Dit is een heel vriendelijk bedrijf. Aanvankelijk kregen wij te kleine lampenkappen opgestuurd. Toen ik contact zocht met het bedrijf, boden ze excuses aan en kregen wij met spoed de juiste lampenkappen binnen 2 weken toegestuurd. Goede service!!

geen.

Matthijs

Goede service, ook na garantieperiode. Gekochte ventilator deed het na iets meer dan 3 jaar niet meer - na zelf het defecte onderdeel te hebben gevonden kreeg ik kostenloos een vervangend onderdeel... Goede service, ook na garantieperiode. Gekochte ventilator deed het na iets meer dan 3 jaar niet meer - na zelf het defecte onderdeel te hebben gevonden kreeg ik kostenloos een vervangend onderdeel gestuurd. Top! En gewoon telefonisch goed bereikbaar, heel fijn.

Handleidingen (en liefst ook technische documentatie) beschikbaar maken op de site

ms landin

Prima/goed service

Paessens Ria

Mooie lampekap,erg tevreden

I. Van der Veer

Prima service

Ruud

Prima! Keurig geleverd zoals besteld, had een een glaasje bleek gebroken tijdens transport en die is een dag later gelijk nageleverd. Prima bedrijf!

j. van moorst

Fijne samenwerking keurige afhandeling

niet overal op voorraad bij zetten terwijl het nog op bestelling gemaakt moet worden!

Harrie

Ik had een vraag over plafond ventilators, en dhr. gaf mij zeer duidelijke informatie en op een eerlijke manier, over de verschillen.

Handleiding was niet in Nederlands. Is voor sommige wel handig.