Ik bestelde een lamp, waarvan ik dacht dat ik hem niet meer zou kunnen krijgen aangezien de winkel ,waar ik de hele serie had gekocht niet meer bestond. Ik kon dezelfde lamp bij jullie bestellen.

Ad

Afgezien van het moeilijk telefonisch contact te krijgen, gaat de communicatie per e-mail perfect.

Prima service, snelle levering

Zoals het beloofd is werd het op tijd geleverd.

Edwin

Bestelde artikel was niet op voorraad en werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het artikel binnen zou komen en wederom tijdens de verzending. Keurig geregeld en alsnog snel (binnen een week) in... Bestelde artikel was niet op voorraad en werd keurig op de hoogte gehouden wanneer het artikel binnen zou komen en wederom tijdens de verzending. Keurig geregeld en alsnog snel (binnen een week) in huis.

Dure lamp besteld
Bleek niet leverbaar
Geld nooit terug ontvangen ondanks vele mails. Telefonisch onbereikbaar

Opvallend is dat Zij niet leveren en je geld houden

Correct

verwarrend is dat er een firma is met nagenoeg dezelfde naam.
Correct

verwarrend is dat er een firma is met nagenoeg dezelfde naam.
omdat ik specifieke lamp zocht merkte ik dat. wanneer iemand van jullie hoort kan zij/hij zomaar terecht komen bij ander firma

neen

Prima, geleverd binnen enkele dagen, laagste prijs van het internet.

Prijs

Prima, alleen miste we de bevestiging van de bestelling per mail en track and tracé. Geen idee wanneer het pakketje zou aankomen. Uiteindelijk duurde dit 8 werkdagen. Ik heb 5 x geprobeerd de... Prima, alleen miste we de bevestiging van de bestelling per mail en track and tracé. Geen idee wanneer het pakketje zou aankomen. Uiteindelijk duurde dit 8 werkdagen. Ik heb 5 x geprobeerd de klantenservice te bereiken maar kreeg geen gehoor.

Product informatie volledig