Alles naar wens verlopen

Prima levering. Snel. Scherp geprijsde artikelen.

De prijs en snelle levering.

Frans koiter

Zeer goed

goede kwaliteit en juiste prijs

Prima kwaliteit, snelle levering aan huis

STIJN

SLECHTSTE ERVARING OOIT MEEGEMAAKT
SLECHTSTE ERVARING OOIT MEEGEMAAKT
BESTELLING GEPLAATST EN 14 DAGEN WACHTEN OM UPDATE TE ONTVANGEN DAT HET NIET MEER LEVERBAAR IS EN BEWEREN DAT ZE EEN ALTERNATIEF VOORSTEL PER MAIL VERZONDEN HEBBEN WAT NIET WAAR IS.
TELEFONISCH NIET BESCHIKBAAR, PER MAIL MAG JE AL BLIJ ZIJN ALS MEN 1 MAAL REAGEERT

Rafael Logghe

Ontevreden vanwege warrige, weinig vriendelijke communicatie. Levering sleept daardoor meerdere weken aan.

Geen sterke punten opgemerkt

Reactie LampenOnline.com:

Beste Rafael,
Op uw emailadres vind ik geen bestelling terug. Graag op info@lampenonline.com uw ordernummer. Dan kan ik zien wat er aan de hand is geweest.
Mvgr.
Stephan Broeders

LKG

Geleverd wat ze zeiden te leveren. Toen er een product uit de handel is gegaan hebben ze gebeld en een alternatief geboden.

Toen iets niet geleverd kon worden, hebben ze persoonlijk contact gezocht en ons op de hoogte gehouden .

Even een reactie op de reactie van lampenonline.nl op mijn eerdere review.

Ik had de 23e gevraagd wanneer de lamp verzonden zou worden.
Jullie reactie hierop was dat de lamp al...
Even een reactie op de reactie van lampenonline.nl op mijn eerdere review.

Ik had de 23e gevraagd wanneer de lamp verzonden zou worden.
Jullie reactie hierop was dat de lamp al verzonden was!
Dag later geen pakket ontvangen, waarop ik gebeld had voor de track en trace code.
Ik zou terug gebeld worden.
Nooit wat gehoord.
Uiteindelijk kreeg ik het pakket op zaterdag.

Dat ze wel heel snel kunnen reageren op een slechte review

B van Dort

Lamp besteld die niet meer leverbaar was (ik wacht nog steeds tot het geld wordt teruggestort) waardoor ik een andere lamp besteld heb niet inmiddels geleverd is. Inmiddels al een email verstuurd... Lamp besteld die niet meer leverbaar was (ik wacht nog steeds tot het geld wordt teruggestort) waardoor ik een andere lamp besteld heb niet inmiddels geleverd is. Inmiddels al een email verstuurd (5-8-2019) maar wacht nog steeds op antwoord!