8.2/10

JEANNE COSIJN

Bestelling Aveda haarproducten

??

Marcel vd Meulen

Eerste keer besteld, produkten na een week nog niet ontvangen

Produkten zijn een week later nog niet ontvangen en nog geen bericht over bestelstatus ontvangen.

Reactie Labanne-webshop.com:

Hartelijk dank voor uw review,
Wij horen via de feedbackcompany voor het eerst van uw probleem.
Hartelijk dank voor uw review,
Wij horen via de feedbackcompany voor het eerst van uw probleem.
We vinden het vervelend dat u problemen heeft ervaren tijdens het bestellen en willen u vriendelijk vragen mocht u problemen hebben tijdens de bestelling om dan contact met ons op te nemen zodat we deze voor u kunnen oplossen.
Na enig onderzoek in ons systeem is gebleken dat u twee maal op 3 december een bestelling heeft proberen te plaatsen. van deze beidde bestellingen zijn de betalingsopdrachten mislukt en zijn daarom niet in behandeling genomen , wel krijgt u normaalgesproken van ons systeem dan automatisch een email met daarin een link waardoor u de status van uw order kan volgen.
Zodoende wordt u in de gelegenheid gesteld om te zien of alles correct verloopt , in uw geval was het dan dus mogelijk om te zien of uw betalingen wel of niet gelukt waren.
(Mocht u deze emails niet ontvangen hebben dan staat deze waarschijnlijk in uw spambox van uw emailaccount.)
Op 13 december om 16.14 uur heeft u een derde keer geprobeerd te bestellen en dit maal is uw betaling wel gelukt.
Hierop zijn wij op 14 december 2015 overgegaan tot verzending.
Mocht u tijdens het bestellen tegen problemen aanlopen dan willen wij u hier graag bij helpen.
Neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet,
Aveda webshop Labanne websitebeheerder

Laura

Alle AVeda producten bestel ik altijd hier!!

Marleen Severijns

Snelle levering, ook naar het buitenland. Meestal de dag na bestellen in huis.

W. Klerk

Snelle levering ,correcte afhandeling van opmerkingen etc.

Geen, ga zo door.

Angela Bruinewoud

Snelle afhandeling

den haag

Snel en goed

Verpakking zou iets beter kunnen.nu gewoon los in kartonnen doos gedaan zonder visitekaartje bedrijf of zakje erom

Evelyn Vanhee

Zeer goede ervaring en meest scherpe prijzen

J.M. Wetters

Prima site, overzichtelijk en duidelijk.

de vet

Bestelling aveda producten