8.2/10

Eefje Koppers

Meerdere bestelling, altijd netjes op tijd en in perfecte staat geleverd.

Brijs Veer

Reeds meerdere malen haarverzorgingsproducten besteld

Bianca Jansen

Fijn bedrijf, met een goede klantenservice en de producten worden snel geleverd. Veel korting en lage prijzen.

De layout van de bestelwebsite oogt wat onoverzichtelijk en oubollig. Ik denk doordat het veel al komt doordat er veel kaders rondom stukken staan.
Site reageert soms wat langzaam op mobiel en...
Site reageert soms wat langzaam op mobiel en veel tekst wordt vaak afgebroken waardoor de pagina lang duurt om langs te scrollen.

C de Waal

Op website kon bij aanschaf 1 literfles shampoo optie gratis meeleveren zeeppomp worden gekozen, deze werd echter niet meegeleverd. Op mijn verzoek om deze na te sturen was reactie : deze zijn op,... Op website kon bij aanschaf 1 literfles shampoo optie gratis meeleveren zeeppomp worden gekozen, deze werd echter niet meegeleverd. Op mijn verzoek om deze na te sturen was reactie : deze zijn op, bij uw volgende bestelling kunt u deze optie opnieuw kiezen en dan ontvangt u alsnog een pomp. U zult begrijpen dat wij naar aanleiding van deze reactie niet voornemens zijn om ooit nog eens een bestelling te plaatsen bij Labanne

Nina Bouwman

Goed.

Van ene naar andere product surfen lastig. Overzicht snel kwijt. Producten niet overzichtelijk. Vergelijken etc.

Uitstekende order behandeling in alle opzichten

Hans

Goede prijzen, snelle levering

san giorgi

Goede ervaring .

nee hoor ,alles ok

M.

Tevreden

aangeven dat afhalen in Arnhem ook mogelijk is