8.2/10

Hanneke Scholte

Nvt

Agnes

Matig

Pakket afhalen bij servicepunt is moeilijk invullen op de website. Op de homepage staat bav €90 /1 punt bij de bestelling stond bav €60/1 punt en 2 punten bij €90. Heb voor €90 gekocht en 2 samples... Pakket afhalen bij servicepunt is moeilijk invullen op de website. Op de homepage staat bav €90 /1 punt bij de bestelling stond bav €60/1 punt en 2 punten bij €90. Heb voor €90 gekocht en 2 samples uitgezocht. Bij mijn bestelling is er 1 sample geleverd met briefje er bij. Erg kinderachtig.

Reactie Labanne-webshop.com:

Dank voor uw review.
Dank voor uw review.
Inderdaad is op dit moment Pakjegemak van Postnl niet vol automatisch volledig geïntegreerd in onze webshop omdat dit nu technisch nog niet mogelijk is.
Omdat we deze service toch willen aanbieden aan onze klanten, hebben wij hier een tijdelijke oplossing voor gezocht, zodat mensen toch hun pakket kunnen laten versturen naar een servicepunt.
Het klopt dat dit nog een paar extra handelingen voor de klant geeft die wij graag simpeler zouden willen maken.
Over enkele maanden komt er een update van het Postnl systeem, waardoor dit eenvoudiger gaat worden voor u als klant.
Wat betreft uw geleverde product t.w.v. 1 punt:
Geen probleem, U kunt bij de volgende bestelling nog voor 1 punt uitkiezen in onze webshop. Wij horen via deze review nu voor het eerst dat hierin wat is misgelopen.
Bij nader navraag, hadden we op het moment van uw bestelling net een wijziging in het puntensysteem aangebracht in onze website.
Ons personeel was hier nog niet van op de hoogte.

Harmke

Shampoo en conditioner besteld. Snel geleverd met monstertjes erbij

Nee

Mar

T/m de levering ging het goed. Na 2 dagen kreeg ik een mail dat alle producten met 21% korting werden verkocht. Ik heb een mail gestuurd dat ik dit erg vervelend vond. Pas heel laat een reactie van... T/m de levering ging het goed. Na 2 dagen kreeg ik een mail dat alle producten met 21% korting werden verkocht. Ik heb een mail gestuurd dat ik dit erg vervelend vond. Pas heel laat een reactie van een zekere Leo. I.v.m. andere bedrijven die de prijs hadden aangepast hadden zij dit ook gedaan. Ik vind dit een erg onprofessioneel marketingbeleid. Nogmaals een mail gestuurd. Geen reactie. Deze mail na een week nogmaals verstuurd. Wel een reactie maar ze doen er niets aan. Prima, maar mij zijn ze kwijt als klant. Kunnen ze dan niets bedenken? Ik hoef geen geld terug maar een tegoedbon, kortingsbon, product dat opgestuurd wordt o.i.d. zou de pijn wat verzacht hebben. Let wel, het ging om 5,50 euro!!!

Zie "ervaring"

Reactie Labanne-webshop.com:

Geachte mevrouw ,
Allereerst hartelijk dank voor uw review.
Graag reageren wij op uw reactie.
Uw 2 eerst gestuurde berichten aan ons zijn gestuurd naar ons emailadres...
Geachte mevrouw ,
Allereerst hartelijk dank voor uw review.
Graag reageren wij op uw reactie.
Uw 2 eerst gestuurde berichten aan ons zijn gestuurd naar ons emailadres "nieuwsbrief@labanne-webshop.com". Dit emailadres gebruiken wij alleen voor het versturen van nieuwbrieven.
In uw uiteindelijk bericht gericht aan ons gebruikelijke emailadres, heeft u zelf aangegeven dat u uw reactie naar dit emailadres hebt verzonden en dat het bericht ons daarom waarschijnlijk niet bereikt heeft.
Tussen het moment van uw bestelling op 25 augustus 2015 en de prijsverandering op 1 september 2015 zitten 5 dagen .
Wij willen niet meegaan in uw verzoek om uw korting met terugwerkende kracht te verstrekken.
We veranderen voordurend onze prijzen van de Aveda producten aan de hand van de prijzen die op dat moment overeenkomen met een voordelige, op dat moment geldende marktprijs.
Een klant gaat op het moment van bestellen akkoord met de op dat moment geldende prijs.
Wij betreuren het dat u hier een negatieve klantervaring aan overhoudt.

Froukje De Jong

Goede service en prima producten.
Ik gebruik al zeker 10 jaar Aveda ik ben benieuwd naar de gezichtscreme's ,hoe die bevallen.

Heb ik niet

Iris

I bought twice from this webshop, and everything is perfect.

Titia

Top

Purrpol

Ik heb twee keer besteld. Alles prima in orde en tegen scherpe prijs. Mijn vaste adres voor Aveda-producten.

Geen!

Marisa Petronilia

Duidelijk. Netjes verpakt en leuk om samples te ontvangen.