8.2/10

Angela Bruinewoud

Labanne aveda

Annemarie korf

Makkelijk bestellen, snelle service!

Klein dingetje, vergeten de pomp van de shampoo fles erbij te doen, was in dit geval geen probleem omdat ik er nog 1 had!

Reactie Labanne-webshop.com:

Allereerst hartelijk dank voor uw review!
wij hebben bij de literverpakkingen van Aveda een optie staan : "gratis pomp toevoegen"
Wanneer u deze optie selecteert voegen wij gratis...
Allereerst hartelijk dank voor uw review!
Wanneer u deze optie selecteert voegen wij gratis een pomp toe aan uw bestelling.
in uw geval heeft u deze optie niet geselecteerd.
ps. de pomp sturen wij niet standaard op omdat dit een extra milieubelasting geeft.

Esther

Snelle levering tegen scherpe prijzen. Ook altijd leuk de mini's en gifts die je bij de bestelling ontvangt.

Misschien duidelijker vermelden dat je punten spaart bij je bestelling en die gelijk kunt besteden tijdens je bestelling

Dudnikova

Meer info over aveda gebruik van de producten. Ik had nog site van aveda zelf geradpleigd.

Erika Verbinnen

Goede producten aan een goede prijs, steeds snel verzonden en zorgvuldig verpakt! Ook heel leuk dat je punten krijgt op je aankoop en daar kleine productjes voor kan kiezen. De laatste keer heb ik... Goede producten aan een goede prijs, steeds snel verzonden en zorgvuldig verpakt! Ook heel leuk dat je punten krijgt op je aankoop en daar kleine productjes voor kan kiezen. De laatste keer heb ik ook zeer veel staaltjes mee ontvangen wat ik zeer apprecieer want zo kan je ook eens andere producten eerst uittesten.

Ik vind het alleen jammer dat er voor de betaling met kaart of paypal nog extra kosten bijkomen dus ik betaal meestal via overboeking.

Tongeren

Eerde besteld levering altijd snel

Lenie Kamstra

Is prima, klantvriendelijk, goede service

Linda

Prima webwinkel, leuke extra's, goed verzorgd verpakt en geen onverwachte kosten.

Y Volmer

Vlotte levering voor een prima prijs

M. Venderbosch

Snelle levering en leuke proefmonstertjes in het pakketje