Marcel vd Meulen

Eerste keer besteld, produkten na een week nog niet ontvangen

Produkten zijn een week later nog niet ontvangen en nog geen bericht over bestelstatus ontvangen.

Reactie Labanne-webshop.com:

Hartelijk dank voor uw review,
Wij horen via de feedbackcompany voor het eerst van uw probleem.
We vinden het vervelend dat u problemen heeft ervaren tijdens het bestellen en willen u vriendelijk vragen mocht u problemen hebben tijdens de bestelling om dan contact met ons op te nemen zodat we deze voor u kunnen oplossen.
Na enig onderzoek in ons systeem is gebleken dat u twee maal op 3 december een bestelling heeft proberen te plaatsen. van deze beidde bestellingen zijn de betalingsopdrachten mislukt en zijn daarom niet in behandeling genomen , wel krijgt u normaalgesproken van ons systeem dan automatisch een email met daarin een link waardoor u de status van uw order kan volgen.
Zodoende wordt u in de gelegenheid gesteld om te zien of alles correct verloopt , in uw geval was het dan dus mogelijk om te zien of uw betalingen wel of niet gelukt waren.
(Mocht u deze emails niet ontvangen hebben dan staat deze waarschijnlijk in uw spambox van uw emailaccount.)
Op 13 december om 16.14 uur heeft u een derde keer geprobeerd te bestellen en dit maal is uw betaling wel gelukt.
Hierop zijn wij op 14 december 2015 overgegaan tot verzending.
Mocht u tijdens het bestellen tegen problemen aanlopen dan willen wij u hier graag bij helpen.
Neem dan gerust contact met ons op.
Vriendelijke groet,
Aveda webshop Labanne websitebeheerder

Score voor Labanne-webshop.com: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Shampoo, clay