goof van keulen

Waardeloze service, kleuren komen totaal niet overeen met de wat op de site staat.

spoedbestellingen worden vergeten en vervolgens niet gecompenseerd

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

U heeft op voorhand geen stalen aangevraagd wat wij op 2 plaatsen in de website vermelden. U heeft een spoedbestelling opgegeven waar wij niet aan konden voldoen, spoed is binnen 5 werkdagen met... U heeft op voorhand geen stalen aangevraagd wat wij op 2 plaatsen in de website vermelden. U heeft een spoedbestelling opgegeven waar wij niet aan konden voldoen, spoed is binnen 5 werkdagen met uitloop van 3 dagen. Verder heeft u keurig de extra kosten spoedbestelling direct retour gekregen zonder dat u er zelf naar vroeg. U heeft op 12-04-2018 besteld en op 25-04-2018 geleverd gekregen dat is 8 werkdagen, eigenlijk binnen de termijn van spoedbestelling. Wij zitten nu standaard op 14 werkdagen.
U bedong een extra korting omdat wij geen spoedbestelling konden uitvoeren, die wij natuurlijk niet hebben gehonoreerd. Zeer onsportief van u om dan deze negatieve referentie te schrijven.

Duidelijk omschrijving,goede uitleg aan de telefoon.

Goed product.

Nou ben heel tevreden ze zitten goed, kleur is precies wat ik er van verwacht, en netjes op tijd geleverd.dikke?

Al boven vernoemd

Brian amesz

Goede en duidelijke informatie

Duidelijke beschrijving, goede kwaliteit

Snelle levering, overzichtelijke website

Gebruikte stoffering was niet hetgeen ik verwachtte.
Ik verwachtte meer een zachte stof ipv dit pvc achtige.
Misschien meer duidelijkheid scheppen bij bestelling.

Levering volgens afspraak.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Met alle respect, er wordt op 2 plaatsen in onze website de mogelijkheid gegeven op voorhand gratis stalen te laten komen. Duidelijker kunnen wij het echt niet maken.
U heeft verzaakt op...
U heeft verzaakt op voorhand stalen te laten komen. Spijt ons dat u niet tevreden bent maar wij hebben ons best gedaan.

Diny van Berkum Dijkveld Wonen met Zorg

Opdracht is perfect en snel uitgevoerd!
Kussens zien er heel goed uit.

Bij het "proef" kussen wat ik heb laten maken zaten haken en ogen aan de levering. Dit is door Primat BV (lees Dhr. Ruud Botman) zeer adequaat en goed opgepakt. Chapeau!

Super goede ervaring .Snelle levering ,en het ziet er heel mooi uit!

Met vragen altijd vakkundig advies, en en zeer klantvriendelijk .

Fam. Spanings

Mooie maatkussens voor onze eetbank. Snel geleverd en mooie kwaliteit!

Er werd pro actief mee gedacht en suggesties gegeven.

Björn tomassen

Alles klopt precies super kussens weer

Snelle levering en direct verpakt