Mooie eenvoudige site. Goede uitleg.
Na bestelling proactief de maten gecontroleerd en adviesgegeven om de maten aan te passen

Meedenken

Wim Besselink

Alles mogelijk, erg toegankelijke website, veel keuze!

Gebruikersgemak, veel mogelijk

Fam kool

Nu wel mooi op tijd geleverd
En presies wat er is besteld

Heel goede ervaringen opgedaan. Informatie is perfect en uitvoering ook.

Kussens zijn exact op de juiste maat afgeleverd.

C Heerding

Voor mijn steigerhouten bank kussens besteld bij kussenopmaat.nl.
Maten opgegeven en afwachten maar.
Voor mijn steigerhouten bank kussens besteld bij kussenopmaat.nl.
Maten opgegeven en afwachten maar.
Tot mijn verbazing werd de bestelling snel geleverd, zeer nieuwschierig of het paste.
Ik ben zeer blij met het resultaat en zeker voor herhaling vatbaar.
Ik zal zeker een aanbeveling doen bij anderen! Zeer bedankt.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Makkelijk te bestellen en alles naar eigen smaak te maken.

Uiteindelijk zoals aangegeven een week vertraging.

Duidelijk website, snelle en nette levering en topkwaliteit.

Tineke Remmerswaal

Zelfs met moeilijkere bestellingen een prima bedrijf.

Persoonlijk contact met de directeur.

Cathrien Elzinga

Zeer tevreden ben ik. Direct na mijn digitale bestelling werd ik gebeld of het klopte dat ik deze dikte had gekozen. En ik werd erop gewezen dat ik de 10% korting had vergeten aan te klikken. Het... Zeer tevreden ben ik. Direct na mijn digitale bestelling werd ik gebeld of het klopte dat ik deze dikte had gekozen. En ik werd erop gewezen dat ik de 10% korting had vergeten aan te klikken. Het teveel betaalde bedrag werd keurig terugbetaald 👍👍

jan

Levertijd te optimistisch voorgesteld

nee

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat u niet tevreden bent met de levertermijn van uw bestelling, u heeft op 7-05-2018 besteld en de kussens zijn bij ons op 26-05-2018 verzonden. In de maanden mei t/m augustus. hanteren wij... Jammer dat u niet tevreden bent met de levertermijn van uw bestelling, u heeft op 7-05-2018 besteld en de kussens zijn bij ons op 26-05-2018 verzonden. In de maanden mei t/m augustus. hanteren wij 15-20 werkdagen wat ook vermeld stond in de orderbevestiging. U heeft geleverd gekregen na 15 werkdagen dus ik begrijp uw negatieve reactie helemaal niet.