In de eerste plaats een zeer goede website met duidelijke instructies.
Verder een uitstekende levering, alles precies op maat zoals wij het hadden verwacht.

Een goede website, Goede begeleiding, Snelle levering, Perfect op maat en zeer netjes afgewerkte kussen.

v. Vlaanderen

Goed. Snelle levering.

Moesten rare maten hebben, geen probleem pasten precies.

Snel en efficient. Alleen jammer dat ik geen kussens kon bestellen met 'inhammen' en alleen rechthoekige.
Wellicht noet goed gekeken!

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

U heeft inderdaad niet goed gekeken, u kunt dan gewoon recht bestellen en bij stap 9 aanvinken dat u een mal gaat toezenden. Wij maken die kussen dan volgens mal.

Geert Cleven

Super service en afspraken die na gekomen worden.

Duidelijke communicatie en mooi geleverd werk, chapo

Kees Poland

Zeer goed

telefonisch snel en goed geholpen

Wiebe Kamminga

Is goed gegaan bedankt.

Super service, duidelijk instructie om de maat te bepalen. Kort gezegd prima bedrijf

Duidelijke website, eenvoudig, je weet meteen de prijs van het product

de Hummeltjes

Goed, denken mee als er iets is.
Alleen kussens vind ik niet helemaal strak

Goed service, denken mee

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Jammer dat uw kussens niet helemaal strak zijn maar als u de info goed had gelezen adviseren wij ook geen brede kussens zoals u had opgegeven (grootste 275 cm) te bestellen. Wordt duidelijk... Jammer dat uw kussens niet helemaal strak zijn maar als u de info goed had gelezen adviseren wij ook geen brede kussens zoals u had opgegeven (grootste 275 cm) te bestellen. Wordt duidelijk aangegeven dat u de kans krijgt dat de hoes gaat plooien en draaien om de schuim heen.

Uitstekende service

Goed product, snel geleverd. Enige minpunt was, dat de plakstrook op de bijgeleverde klittenband ontbrak.

Ja, de productie is naar voren gehaald i.v.m. onze vakantiedatum.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Waar mensen werken worden wel eens fouten gemaakt. Een mail hierover was voldoende geweest om u alsnog de zelfklevende klittenband te zenden.