Ik heb zelf voor mijn zoon een hoogslaper gemaakt met daaronder ruimte voor een hoekbank om op te 'chillen'. Voordat ik ging bouwen had ik de website kussensopmaatkopen.nl gevonden en doordat de... Ik heb zelf voor mijn zoon een hoogslaper gemaakt met daaronder ruimte voor een hoekbank om op te 'chillen'. Voordat ik ging bouwen had ik de website kussensopmaatkopen.nl gevonden en doordat de website zo duidelijk is konden we heel makkelijk goede maten bepalen voor de bank. Nadat het bed en de ombouw van de bank eronder af waren, hebben we met de definitieve maten de kussens besteld via de website. De kussens werden volgens afspraak en precies op de juiste maat geleverd.

Zeer goede service. Bij openmaken van de bestelling bleek dat een van de kussenhoezen beschadigd was. Zonder aarzelen heeft dhr. Botman van kussensopmaatkopen.nl een nieuwe hoes laten maken en... Zeer goede service. Bij openmaken van de bestelling bleek dat een van de kussenhoezen beschadigd was. Zonder aarzelen heeft dhr. Botman van kussensopmaatkopen.nl een nieuwe hoes laten maken en binnen enkele dagen toegestuurd.

Duidelijke site en correcte beschrijving van de produkten.
User friendly. Efficiënte voorstelling.

Zie punt 1

nicolet

Snelle levering, goede kwaliteit stoffen. En heel netjes gemaakt. Zeer tevreden!

Zie boven

Henri

Perfect netjes afgeleverd en mooie kwaliteit

Makkelijk Te bestellen

Heel goed

Heel vriendelijk en vlotte levering.

Heel veel keuzes en precies wat we nodig hadden. Enkel wijziging van het afleveradres verliep wat stroef.

Heel veel keuze en mooie producten

A.Weemaes

Prima bedrijf

Prima service

Marc

Goede kwaliteit, advies en service.

Heel kundig advies over mogelijkheden en goede service

Klantgericht en levert kwaliteit

goof van keulen

Waardeloze service, kleuren komen totaal niet overeen met de wat op de site staat.

spoedbestellingen worden vergeten en vervolgens niet gecompenseerd

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

U heeft op voorhand geen stalen aangevraagd wat wij op 2 plaatsen in de website vermelden. U heeft een spoedbestelling opgegeven waar wij niet aan konden voldoen, spoed is binnen 5 werkdagen met... U heeft op voorhand geen stalen aangevraagd wat wij op 2 plaatsen in de website vermelden. U heeft een spoedbestelling opgegeven waar wij niet aan konden voldoen, spoed is binnen 5 werkdagen met uitloop van 3 dagen. Verder heeft u keurig de extra kosten spoedbestelling direct retour gekregen zonder dat u er zelf naar vroeg. U heeft op 12-04-2018 besteld en op 25-04-2018 geleverd gekregen dat is 8 werkdagen, eigenlijk binnen de termijn van spoedbestelling. Wij zitten nu standaard op 14 werkdagen.
U bedong een extra korting omdat wij geen spoedbestelling konden uitvoeren, die wij natuurlijk niet hebben gehonoreerd. Zeer onsportief van u om dan deze negatieve referentie te schrijven.