JHSmid

snel en goed product afgeleverd

Ferry Waardenburg

Prima ervaring.

Goede duidelijke en gebruikersvriendelijke website.

Jolanda

Vriendelijk, servicegericht, hulpvaardig. Nette en snelle levering. Goed kwaliteit maar in het gebruik weet ik dat natuurlijk nog niet want gebruik het kussen nog maar net.

Zeer service gericht

Nico de Groot

Zeer prettig doordat jullie met de klant meedenken

ja goede commujcatie

Nico Meijer

Snel,correct en vriendelijk.

Zorgvuldig door het nabellen en toewijzen op procedures en hetcontroleren van de digitale bestelling met de mogelijkheid zaken aan te passen.
Aflevering conform afspraak

Silvère De Vos

We zijn zeer tevreden over de perfecte en snelle levering van onze kussens.
We zijn zeer tevreden over de perfecte en snelle levering van onze kussens.
Enkel 1 minpuntje, we wisten niet op voorhand dat we een staal konden aanvragen om te zien welke stof en kleur we hadden gekozen. De kleur viel ons in het begin een beetje tegen omdat we iets totaal anders voor ogen hadden, maar ondertussen zijn we het gewoon en het is best O.K.

Snelle levering.

Reactie kussensopmaatkopen.nl:

Dit is naar mijn menig geen minpuntje van onze kant uit want er wordt op 2 plaatsen in de website gewezen op aanvraag stalen. Staat in de bovenbalk en tijdens het invoeren van de afmetingen. Beter... Dit is naar mijn menig geen minpuntje van onze kant uit want er wordt op 2 plaatsen in de website gewezen op aanvraag stalen. Staat in de bovenbalk en tijdens het invoeren van de afmetingen. Beter kunnen wij het niet doen.

Jaspet

Kussens zijn van goede kwaliteit en perfect op maat. Ik heb nu in de auto een armsteun die perfect op maat is

Goede kwaliteit en netjes afgewerkt

Karel

Attente begeleiding van de aankoop, met goede adviezen.

Snelle levering met goede kwaliteit

Had geen ervaring, maar de kussens zijn prachtig.

Vlotte levering

De levering en de productkwaliteit is van hoge klasse.

De website is zeer professioneel.