Rachel

Zeer tevreden, schilderij is precies wat ik ervan verwacht had.

Dirk Notenbaert

Prima communicatie tijdens het bestelproces, status, levering.

Rita Pleij

Zeer tevreden met kunst voor in huis. Heb diverse werken gekocht.

J.E.Vrij

Schilderij is als afgesproken perfect gemaakt.
Zeer naar onze zin. Waarvoor dank.
Wel heeft e.e.a vrij lang op zich laten wachten.
Communicatie kan dan wel wat beter. Houd contact...
Schilderij is als afgesproken perfect gemaakt.
Zeer naar onze zin. Waarvoor dank.
Wel heeft e.e.a vrij lang op zich laten wachten.
Communicatie kan dan wel wat beter. Houd contact met de klant .

Cindy

In 1 woord geweldig!!! Ik wilde mijn 2 honden graag als schilderij en dit heeft de kunstenaar echt top gedaan! Ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden. Jiffrin reageerde altijd snel op vragen... In 1 woord geweldig!!! Ik wilde mijn 2 honden graag als schilderij en dit heeft de kunstenaar echt top gedaan! Ik werd steeds netjes op de hoogte gehouden. Jiffrin reageerde altijd snel op vragen die ik had en er werd netjes bij verteld hoe lang het ongeveer zou gaan duren.Het schilderij hangt nu te schitteren in mijn woonkamer. Echt een prijspakker. Boven mijn verwachting!

Goede ervaring.

Geachte,
Bedankt voor uw feedback.
Heel vervelend om te horen dat wij u niet constant op de hoogte hebben gehouden over de voortgang van uw schilderij.
Het is goed om te horen dat u zeer...
Geachte,
Bedankt voor uw feedback.
Het is goed om te horen dat u zeer tevreden bent over de kwaliteit van het door u bestelde schilderij.

Ludo Lenaerts

OK

Geachte heer Lenaerts,
Geachte heer Lenaerts,
Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent. De 2 spietjes worden gebruikt om het schilderij na verloop van tijd weer mooi strak te spannen. U kunt deze op eenvoudige wijze terug plaatsen.

Johannes

De keuze is groot en de bestelling is simpel te plaatsen. Het resultaat is een mooi schilderij.

Bestellen was gemakkelijk via de website. Echter dan begon het wachten. In plaats van 10 tot max 20 dagen hebben we ruim een maand moeten wachten op het schilderij. Tussendoor wel gebeld en gemaild... Bestellen was gemakkelijk via de website. Echter dan begon het wachten. In plaats van 10 tot max 20 dagen hebben we ruim een maand moeten wachten op het schilderij. Tussendoor wel gebeld en gemaild maar geen goede informatie.

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Zoals u kunt lezen op onze bestelbevestiging is de levertijd tussen 10 en 21 werkdagen. Indien het schilderij dik geschilderd is duurt de droogtijd iets langer dit om beschadigingen aan uw schilderij te voorkomen.
Ons excuus voor de iets langere levertijd!
Wij werken met 78 kunstschilders uit binnen en buitenland en u begrijpt natuurlijk dat kunstvoorinhuis geen productie werk levert.