Het contact is goed. Er wordt snel gereageerd op vragen.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Henk,
Vervelend om te horen dat het langer heeft geduurd.
Beste Henk,
Vervelend om te horen dat het langer heeft geduurd.
Wij werken met 73 kunstschilders uit binnen en buitenland en soms duurt de levering iets langer dan verwacht omdat wij dan nog kleine correcties laten doorvoeren aan het schilderij.
Omdat het iets langer heeft geduurd hebben wij u een cadeaubon gestuurd.
Kunstvoorinhuis

Danckaert Marc

Bestelling geplaatst op 30.01.2019 met levertermijn tot 21 dagen. Was cadeautje voor mijn dochter haar verjaardag
tot op heden nog geen reactie. na telefonisch contact afgeblaft door een...
tot op heden nog geen reactie. na telefonisch contact afgeblaft door een medewerker.
Maar nog altijd geen schilderij, en verassing is ook verprutst.
Na contact met kunstvoorinhuis toch geld teruggekregen!!!

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte heer Danckaert, Beste Marc,
Bedankt voor uw review en ons excuus als u niet naar behoren te woord bent gestaan.
WIj hebben u 3 x een mail gestuurd dat het schilderij klaar was. Na nu...
Geachte heer Danckaert, Beste Marc,
WIj hebben u 3 x een mail gestuurd dat het schilderij klaar was. Na nu blijkt was dit e-mail adres niet juist ingevuld op het bestel formulier en heeft u geen telefoonnummer ingevuld. Hierdoor hebben wij u niet kunnen bereiken!
Nadat u contact met ons heeft opgenomen hebben wij het bedrag dat u heeft betaald meteen naar uw rekening overgemaakt. Daar doen wij nooit moeilijk over!
Mochten wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan staan wij altijd klaar voor u.
Kunstvoorinhuis.nl

Nelly van Dalen

Ik ben zeer goed geholpen door vriendelijke mensen. Ben dus heel tevreden. Het schilderij dat ik heb gekocht is keurig afgeleverd. Dikke pluim!

Cockaert Jean Pierre

Perfect op alle vlakken

Sjaak de kleijne

Is perfect verlopen ,

Prima ervaring!

Stikkie

Na bestelling snelle ontvangstbevestiging en duidelijke omschrijving omtrent verdere afwikkeling.

Fackaert sigrid

Uitstekende service met een topkwaliteit van schilderij. Echt een aanrader.

Staf Lories / gustave.lories@telenet.be

Ik kreeg waar voor mijn geld en de communicatie was correct.