maria renses

B en erg tevreden nadat ik vorig jaar een schilderij gekocht heb,inmiddels mijn tweede besteld.

A. Speksnijder

Ervaring is goed, er is veel mogelijk in overleg

Het is mijn tweede schilderij dat ik heb besteld en ik ben wederom zeer tevreden.
Mijn ervaring is dat als je ze belt met een vraag nemen ze dit serieus en komen meteen met een antwoord of oplossing.

E Colonna

Schilderij zelf is mooi, ben tevreden. Er werd niet gecommuniceerd over alle vertragingen, moest er zelf achteraan. Na tel contact werd gevraagd of ik het afgesprokene kon bevestigen via email.... Schilderij zelf is mooi, ben tevreden. Er werd niet gecommuniceerd over alle vertragingen, moest er zelf achteraan. Na tel contact werd gevraagd of ik het afgesprokene kon bevestigen via email. Lijkt me taak van t bedrijf niet?!

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Elise,
Bedankt voor uw reactie!
Beste Elise,
Bedankt voor uw reactie!
Door ziekte van personeel en omdat ik met andere klanten bezig was heb ik u gevraagd om mij een mail te sturen! Wij zijn een klein bedrijf dat prachtige olieverf schilderijen levert en wij doen er alles aan om de prijs zo laag mogelijk te houden en de service hoog.
Met vriendelijke groeten,
Kunstvoorinhuis

Evo47

Op zoek naar een aansprekend kunstwerk kwamen wij terecht bij Kunstvoorinhuis. Het aanbod bleek enorm en kwalitatief hoog. De levertijd van het schilderij van onze keuze was acceptabel en werd waar... Op zoek naar een aansprekend kunstwerk kwamen wij terecht bij Kunstvoorinhuis. Het aanbod bleek enorm en kwalitatief hoog. De levertijd van het schilderij van onze keuze was acceptabel en werd waar gemaakt. Toen bij levering bleek dat er iets mis was met het schilderij werd het zonder moeilijkdoenerij teruggenomen. De vervolgens geleverde tweede versie was tiptop in orde, en we vonden hem zelfs nog mooier dan de eerste.

Marion

Heel erg tevreden, prachtig schilderij geworden en netjes thuis bezorgd

Dilia van der Want

Vriendelijke medewerkers en bestelling keurig afgeleverd.
Schilderij was ook in het ‘echt’ super mooi.

Van den Broek , M

Zeer tevreden !! Goed en regelmatig kontakt mbt bestelling .Tevreden klant !

Mijn ervaring met uw web site maakt mij elke dag nieuwsgierig voor een nieuwe aankoop.