Wieldraaijer

Super mooi schilderij!

maria renses

Ik bestel nu mijn tweede schilderij,ben zeer tevreden over het eerste resultaat en over de levering.Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf

Mieke

Top, heel professioneel!

Aalbregtse Marina

Zeer mooi resultaat, ben zeer tevreden!

J Post

Wij zijn dik tevreden met ons schilderij
Hij is prachtig geworden
Goed verpakt voor verzending!

Raaijmakers

Duidelijke info; goed telefonisch bereikbaar; goede uitleg in showroom; als beloofd, levering binnen 3 weken... zelfs in corona lockdown periode

Bram

Wij hebben een prachtig handgeschilderd schilderij thuis! Wij zijn er erg blij mee, en vinden het bijzonder dat het speciaal voor ons gemaakt is.

L.J. de Jager

Begin mei langsgeweest en het was daar moeilijk om een keuze te maken. Er was teveel keus, maar mijn oog viel op het schilderij compassie. Thuis op de site gekeken naar alle schilderijen en zoals... Begin mei langsgeweest en het was daar moeilijk om een keuze te maken. Er was teveel keus, maar mijn oog viel op het schilderij compassie. Thuis op de site gekeken naar alle schilderijen en zoals mij geadviseerd was een aantal die ik mooi vond bij favorieten opgeslagen. Toch bleef compassie mij het meest aanspreken en vanochtend kreeg ik het binnen. Nog mooier aan de muur dan ik mij had voorgesteld.

José Brands

Super service! Geen verplichtingen!
Mooi schilderij gekocht in zelf gekozen formaat!