Mooie schilderijen voor een zeer scherpe prijs. Schilderij is zeker wat wij verwachten!

Willem

Schilderij besteld en volledig naar wens geleverd

F.G. Trompper

Het product voldoet volkomen aan mijn wensen. Na een klein misverstand over het al dan niet besteld hebben werd dit keurig opgelost zelfs met de vraag wilt u uw geld terug of de bestelling alsnog... Het product voldoet volkomen aan mijn wensen. Na een klein misverstand over het al dan niet besteld hebben werd dit keurig opgelost zelfs met de vraag wilt u uw geld terug of de bestelling alsnog laten uitvoeren/

G.M.M. van Bavel

Uitgebreide collectie met mooie schilderijen, vriendelijke medewerkers. Ik kreeg meteen een reactie op mijn mails.
Tussen bestelling en levering hoor je niets als je zelf niks vraagt.

Van der Zwol

Leuke gallerie met veel voorbeelden, zelf een schilderij laten maken door hun kunstenaar en zeer tevreden over het resultaat!!

freddy

Goede info,snelle respons,vriendelijk onthaal,correcte afhandeling.Een leuke ervaring die voor herhaling vatbaar is

Mooie schilderijen en in het echt mooier dan op de site

Jochem van der Werff

De levertijd duurde langer dan aangegeven en de communicatie daarover liet veel te wensen over. Beloofde telefoontjes of mails met updates kwamen niet en we moesten er veel achteraan bellen/mailen.... De levertijd duurde langer dan aangegeven en de communicatie daarover liet veel te wensen over. Beloofde telefoontjes of mails met updates kwamen niet en we moesten er veel achteraan bellen/mailen. Helaas niet altijd even geduldig te woord gestaan.

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Beste Jochem van de Werf,
Beste Jochem van de Werf,
Bedankt voor uw review.
Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Wij streven naar een zo mooi mogelijk schilderij en dit heeft soms iets meer tijd nodig. Ik heb begrepen dat u tevreden bent over de kwaliteit van de werken die u besteld heeft en dat u ontevreden bent dat wij u niet constant over de voortgang hebben geïnformeerd.
Bij u volgende bestelling ga ik u persoonlijk wekelijks telefonisch op de hoogte houden van de voortgang van de kunstschilder. Ik beloof u dat ik u iedere week ga bellen!
Kunstvoorinhuis.nl

Het schilderij werd geleverd zoals afgesproken

Reactie Kunstvoorinhuis.nl:

Geachte,
Bedankt voor uw review.
Wij geven aan dat het tussen de 10 en 21 werkdagen duurt voor het schilderij klaar is en bij u heeft het 4 dagen langer geduurd waarvoor ons excuus!
Met...
Geachte,
Kunstvoorinhuis,nl

Bert Willart

Zeer positief ervaren. Opdracht conform afspraak. Medewerkers zeer klantvriendelijk.