Alice Heilmann

Alert, attent, voorkomend.

klantvriendelijk en alert.

S.v.p. op website vermelden:
S.v.p. op website vermelden:
Vorm, Unica of serica,mogelijkheid Klarna betaling duidelijker vermelden wanneer wel en wanneer niet mogelijk ( 250,- grens ) en graag bij aflevering certificaat m.b.t. maker.

willem

Prima, attent en snel

Bij was er enige onduidelijkheid mbt de bestelling. Binnen een paar uur een reactie per mail naar teveredenheid

F. Vosmer

Zeer goed

zeer goed

Goed, prettige en duidelijke uitleg aan de telefoon.

Klantvriendelijk. Ik heb bij "info verloop order" matig ingevuld: ik heb niets vernomen maar het product was supersnel thuisbezorgd.

Tamara

Prima service! Erg tevreden.

Duidelijke site, snelle reactie op mail, snelle zending en goed verpakt. Fijn ook dat het niet teveel moeite was om folders bij te voegen en zeer hartelijk dank voor de aangeboden combikaart. Prima... Duidelijke site, snelle reactie op mail, snelle zending en goed verpakt. Fijn ook dat het niet teveel moeite was om folders bij te voegen en zeer hartelijk dank voor de aangeboden combikaart. Prima service! Erg tevreden! Mooi assortiment en fijn dat er verschillende prijsranges zijn.

Misschien meer artikelen aanbieden die wat voordeliger in prijs zijn? Voor de rest gewoon zo door gaan. Alle succes gewenst.

Tammes

Erg goed goede servers.

Erg goed goede servers.

Robert Bron

Ik had snel een cadeau nodig en ik ben goed geslaagd bij deze winkel

Zeer vriendelijke eigenaar die graag de koper van toelichting voorziet

Wellicht kan al op internet worden aangegeven of het product voorradig is

Tevreden

Snelle reactietijd en oplossingsgerichtheid bij klacht.

Vaak ontbreken de afmetingen bij de informatie en is niet altijd te zien of een object dicht is of vaasachtig.
Zou fijn zijn als nieuwe objecten gekenmerkt worden.

barel

Bijna goed zie tip

bijna goed zie tip

ed damen

prima

Het was bij de aankoop van het object niet duidelijk of er een oplage van was of dat het een uniek stuk betrof. Na de koop is het object wel van de side afgehaald dus moeten we aannemen dat het of... Het was bij de aankoop van het object niet duidelijk of er een oplage van was of dat het een uniek stuk betrof. Na de koop is het object wel van de side afgehaald dus moeten we aannemen dat het of de laatste was of dat het een uniek stuk is.