UWV Goes/C.J. Kragt

Bijzonder goede service en aardige mensen die hun best deden om het pakket op tijd te leveren.

Service en vriendelijkheid

We hadden iets besteld wat niet meer op voorraad was, handig is het om de webwinkel up to date te houden. Een ander alternatief was zeer snel geregeld !

Roseboom

Produkten zijn bijzonder.

Resultaat bv

Heldere website en komen afspraken na.

Taalfouten in de bevestiging.

AH Slotman

Goede service,snelle levering.

Ze hebben tevoren telefonisch contact opgenomen om evt problemen te voorkomen prima!!
Zelfs een vervangend nieuw geblazen exemplaar aangeboden gekregen.

Misschien op de website wat meer foto's van de glazen objecten, vanuit verschillende standpunten.

A.M Verschoor

Prima, zie "sterke punten"

Ik was het vorige exemplaar, dat mijn vader aan mijn moeder cadeau had gedaan in de dertiger jaren van de vorige eeuw,
kwijt geraakt en dus heel blij, dat het nog leverbaar was en dat op zo'n...
kwijt geraakt en dus heel blij, dat het nog leverbaar was en dat op zo'n prima manier.
Met dank.

ursus

Geen bijzonderheden te melden

Website ziet er goed uit

Producten die niet leverbaar zijn dienen niet aangeboden te worden

doet er niet toe

In verband met de breekbaarheid van het product was ik wat bang voor de verzending, maar de bestelling was uitmuntend verpakt.

Een korte beschrijving in de verpakking bijvoegen van - in ons geval - het idee achter het product.

Ingrid

Prima, ook telefonisch contact is goed verlopen

Prima website, alle artikelen zijn goed te bekijken, eenvoudig te bestellen. Levering keurig op tijd. Uitstekend ingepakt. Cadeauverpakking heel erg feestelijk.

Betere communicatie omtrent levermoment. Heb bijvoorbeeld nooit een track en tracecode gekregen om mijn bestelling te volgen. Vond ik niet fijn .

A. Dame

Met onze input en binnen ons budget is er een kristallen object ontworpen en gemaakt als cadeau voor een huwelijk. Het was prachtig en voldeed volledig aan onze wensen!

Het meedenken, klantgerichtheid, serviceverlening en natuurlijk het geweldige assortiment!

Zoekfunctie voor objecten 'Het Leven' en '250 jaar Leerdam glas' verbeteren.

rietveld broeders

Bijzonder goed