Bersma

Goed advies gekregen per telefoon.

joke bocken

Optimaal tevreden. klantvriendelijk te woord gestaan en de bestelling snel ontvangen

Joyce S.

Prima service, snel geleverd en mooie producten

Els Dekker

Het kraamkado is nog niet uitgepakt, ik kan dus de inhoud nog niet beoordelen, maar de verpakking vind ik er niet uitzien!! Echt geen kado verpakking en dan voor die prijs.

Reactie Kraamkado:

Beste Els, U heeft gekozen voor een compleet kraampakket. In de doos zitten dan de cadeautjes mooi ingepakt in folie en het pakket wordt nog versierd met krul-sizzles en de rompertjes, mutsjes etc... Beste Els, U heeft gekozen voor een compleet kraampakket. In de doos zitten dan de cadeautjes mooi ingepakt in folie en het pakket wordt nog versierd met krul-sizzles en de rompertjes, mutsjes etc worden ook nog eens in cadeaupapier verpakt. De pakketten worden zo zorgvuldig mogelijk door ons ingepakt, maar misschien is er iets gebeurd tijdens het vervoer? Wij hebben u meerder keren geprobeerd te bereiken, maar helaas geen reactie. We gaan ervan uit dat in de doos dus netjes ingepakt zat met alle vulling zoals hierboven beschreven. Onze excuses voor het evt ongemak. Mvg Kraamkado

Hans den Dulk

Geweldig...

Karijn Voorhuijzen-Kras

Prima! Snelle zeer persoonlijke service. Ik wilde iets afwijkend en dat was geen probleem.

Reactie Kraamkado:

Beste Karijn, bedankt voor uw leuke review. Dit waarderen we enorm. Fijn dat we u zo persoonlijk konden helpen, via mail, telefoon en watt'sapp.
Mvg team Kraamkado