Mila

Hele snelle service, pakket is te volgen via track en tracé en ik kon het zelfs nog aanpassen naar een volgende dag levering omdat het niet goed uit kwam voor mij

Eric Ruessink

Zeer snelle levering en voldoet aan verwachting. Prima!

Beau de Pender

Snel geleverd, maar niet alle afspraken nagekomen. De levering is gedaan zonder dat er iets op de kaart is geschreven. Dit terwijl er contact is geweest met de klantenservice. De producten zijn top... Snel geleverd, maar niet alle afspraken nagekomen. De levering is gedaan zonder dat er iets op de kaart is geschreven. Dit terwijl er contact is geweest met de klantenservice. De producten zijn top en het pakket wordt snel en veilig geleverd.

Reactie Kraamkado:

Beste Beau, We hebben even gekeken naar uw order en u heeft inderdaad zelf geen tekst toegevoegd aan uw order. Maar omdat het naar hetzelfde adres ging, gingen we ervan uit dat u zelf een kaartje... Beste Beau, We hebben even gekeken naar uw order en u heeft inderdaad zelf geen tekst toegevoegd aan uw order. Maar omdat het naar hetzelfde adres ging, gingen we ervan uit dat u zelf een kaartje ging schrijven. Dit wordt wel vaker gedaan namelijk. Ook zien we wel dat er contact is geweest via de chat maar wij vragen altijd om teksten de mailen omdat beter werkt voor ons zodat we alles stap gewijs kunnen oppakken. De chat is alleen bedoeld voor vluchtige vragen. Wij wensen u veel plezier met het geven van dit prachtige cadeau. Mvg Kraamkado

Linda Timmermans

Vriendelijke, snel, heel netjes

N van ruiten Van ruiten

Zag er netjes uit verpakt

GBW

Ik heb via de chat alles geregeld. Ik heb een aantal keren aangegeven dat het afleveradres en factuur verschillend zijn. De medewerker had het dus goed begrepen. Tijdens de track & trace zag ik dat... Ik heb via de chat alles geregeld. Ik heb een aantal keren aangegeven dat het afleveradres en factuur verschillend zijn. De medewerker had het dus goed begrepen. Tijdens de track & trace zag ik dat het afleveradres mijn eigen adres was. Gelukkig kon ik het bij DPD nog wijzigen. Dat was echt een minpunt. Ik was niet in NL maar in het buitenland. Niet best dus.

Reactie Kraamkado:

Beste Wim, Via chat proberen we alles te regelen, maar dit is geschikt voor vluchtige vragen. Ook krijgt u een bevestiging van uw bestelling en bevestiging van evt wijzigingen . Als dit dus niet... Beste Wim, Via chat proberen we alles te regelen, maar dit is geschikt voor vluchtige vragen. Ook krijgt u een bevestiging van uw bestelling en bevestiging van evt wijzigingen . Als dit dus niet gebeurd is dan kunt u ons mailen en passen wij het aan. Ook kiezen wij voor de duurste variant versturen bij DPD. Zodat u altijd zelf nog adressen kunt wijzigen of kunt kiezen voor aflevering op DPDpunt of neerzet toestemming geven. Dus al met al kan het pakket nog prima op bestemming komen. We hebben u hierover ook gemaild, jammer genoeg hebben we hier geen antwoord op gekregen. Mvg Kraamkado

Nadine Berkers

Mooi verpakt cadeautje! Alleen jammer dat met een snelle levering het er de dag erna niet is.

Reactie Kraamkado:

Beste Nadine, Wij versturen het direct als u besteld met SPOED voor 13.00 dan gaat het dezelfde dag nog weg. Helaas kunnen we geen garanties geven op de levering van DPD. Het kan een enkele keer... Beste Nadine, Wij versturen het direct als u besteld met SPOED voor 13.00 dan gaat het dezelfde dag nog weg. Helaas kunnen we geen garanties geven op de levering van DPD. Het kan een enkele keer gebeuren dat DPD een vertraging heeft. Meestal komen de pakketjes gewoon de volgende dag aan (90%). Mvg Kraamkado

Fam. Van Riemsdijk

Top