Miro

Het duurde langer om het pakketje samen te stellen en te leveren dan ik het heb verwacht.

Reactie Kraamkado:

Beste Almir, U heeft het pakket in het weekend besteld en het is dus gelijk de maandag gemaakt en verstuurd en is dinsdag bij de ontvanger aangekomen. Dus sneller kan helaas niet. Wij versturen... Beste Almir, U heeft het pakket in het weekend besteld en het is dus gelijk de maandag gemaakt en verstuurd en is dinsdag bij de ontvanger aangekomen. Dus sneller kan helaas niet. Wij versturen alleen op werkdagen en dat staat heel duidelijk vermeld op de website. Mvg Kraamkado

Judith van Lieshout

Ik heb zeer goede ervaring vernomen met het bedrijf.
Meer mogelijkheden dan op de site werden snel gerealiseerd.
Snelle levering , mooi product!

Reactie Kraamkado:

Beste Judith, super leuk om te horen . Heel veel plezier met de mooi badcape met naam. Mvg Kraamkado

Petra van Buchem

Groot assortiment en snelle verzending!

Sylvia

Uitstekende service! Supersnel bezorgd, zelfs op het adres van een collega in Denemaken.

Reactie Kraamkado:

Beste Sylvia, wat super dat het pakket zo snel is aangekomen in Denemarken. Hartelijk dank voor uw reactie. Mvg Kraamkado

Herma Weyn

Uitstekend bedrijf waar ik al jaren, eerst voor bedrijf en nu privé, naar volle tevredenheid bestel.

Reactie Kraamkado:

Hartelijk dank Herma, voor de super leuke reactie. Dit vinden we super te horen en doen we het voor. Mvg team Kraamkado

Gerdie van den Bosch

Heel goed

Miranda Versteeg

Goed, duidelijk makkelijk snel en mooi resultaat

Dieke Stuffertz

Product van hoge kwaliteit snelle levering. Leuk ingepakt

Stephanie Penzel

Geweldig