H.W. Portier / OHV

Leuke en origineel Kraamcadeaus

Jacqueline Gerner

Prima.

Zarina

Betrouwbare, snelle levering en ruime keuze aan hippe artikelen die ook nog eens mooi verpakt worden afgeleverd

Reactie Kraamkado:

Beste Zarina, Bedankt voor uw mooie reactie. Veel plezier met geven van dit prachtige cadeau. Mvg team kraamkado

Babette

Ben helemaal weg van mijn product; een knuffelpop van pluche met een konijnenpakje aan. Heeft hele grote ogen (precies wat baby’s aantrekkelijk vinden) en in het oor staat de naam van mijn... Ben helemaal weg van mijn product; een knuffelpop van pluche met een konijnenpakje aan. Heeft hele grote ogen (precies wat baby’s aantrekkelijk vinden) en in het oor staat de naam van mijn kleindochtertje geborduurd. Ze wordt binnenkort 1 jaar, nou met dit cadeau zit het wel snor!

Werd overigens supersnel geleverd, terwijl haar naam dus ook nog erop geborduurd moest worden.

Dit bedrijf scoort een 10 bij mij :-)

Reactie Kraamkado:

Hartelijk dank voor uw lieve en leuke review, Veel plezier met het geven dan dit mooie cadeau. Mvg Team Kraamkado

Hanny Doensen

Prima website. Duidelijk en toegankelijk. Leuk en veelzijdig aanbod.

Reactie Kraamkado:

Hartelijk dank voor uw leuke reactie, fijn om te lezen.

Tjeerd van Loosbroek

Het bestellen en het ontvangen ging niet vlekkeloos, dat is niet geheel aan Kraamkado te wijten. Persoonlijk ook dingen anders geïnterpreteerd. Maar vooral hun keuze voor serviceprovider voor het... Het bestellen en het ontvangen ging niet vlekkeloos, dat is niet geheel aan Kraamkado te wijten. Persoonlijk ook dingen anders geïnterpreteerd. Maar vooral hun keuze voor serviceprovider voor het verzenden mag anders. Die partij was onduidelijk in hun communicatie van aflevering, hierdoor heeft het mede door het door mij wijzigen van het bezorgadres een week langer geduurd om het kado te ontvangen. Dat was jammer. Na reclamatie heeft de klantenservice goed geholpen. Mijn advies: bel ze ipv de chat te gebruiken.

Reactie Kraamkado:

Beste Tjeerd, Hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt dat DPD vertraging had, bij uw pakket. Het pakket moest eerst naar uw eigen adres en zou de volgende dag geleverd worden. Maar ondertussen had... Beste Tjeerd, Hartelijk dank voor uw reactie. Het klopt dat DPD vertraging had, bij uw pakket. Het pakket moest eerst naar uw eigen adres en zou de volgende dag geleverd worden. Maar ondertussen had u zelf het adres aangepast naar het adres van de ontvanger. Dit neemt helaas een vertraging met zich mee omdat het dan eerst naar een ander depot moet dan moet het pakket om gelabeld worden en dan moet het naar het aangepaste adres. Dit is een extra optie bij DPD , dat u dit zelf allemaal kan wijzigen en dit is dus erg luxe, (dit kan niet bij Post NL en DHL) alleen helaas kost dit tijd, daar waarschuwt DPD ook voor als u het adres aanpast dat het extra dagen kost om de bestelling op het juiste adres te krijgen. Toen u ons maandag liet weten dat het pakket niet had ontvangen hebben we meteen gebeld met DPD en het zou nog die maandag geleverd worden. Wij hebben u toen ook direct gebeld daarover. Onze voorkeur gaat altijd naar bellen, helaas is dat niet altijd mogelijk. Mvg Kraamkado

Dorian

Prima snelheid doch erg slordig! Bij mijn kado voor een jongen zat een kaartje van andere mensen met proficiat met jullie dochter!! Daarna is het goed opgelost door een nieuw kaartje op te sturen... Prima snelheid doch erg slordig! Bij mijn kado voor een jongen zat een kaartje van andere mensen met proficiat met jullie dochter!! Daarna is het goed opgelost door een nieuw kaartje op te sturen naar de ontvanger . Hartelijk dank voor de goede oplossing

Marjan De boer

Steve Boston