Floor-Anne Hendriksen

Het was echt een super service, ze hadden mij zelfs nog even gebeld over dat ik mijn huisnummer vergeten was.

ineke van Bergen

Goed. Alleen de bezorging. Ik kreeg een bericht dat het pakket bij de buren was afgegeven. Maar degene voor wie het kado was bestemd wist dat niet.

Gerrit van der Zee

Marija Jurisic

Lovely

Diana de Heer

Snelle en eenvoudige afhandeling.

Hermien Schonewille

Keuring

Kee Tiebosch

Prima stof en heel mooi gemaakt

Vera Chevalier

De bezorgdienst werkt niet goed, product verder prima!

Reactie Kraamkado:

Beste Vera, U bestelt in december de drukste maand van het jaar. Het kan dan zijn dat een levering vertraagd is.Wij kunnen helaas daar niks aan doen. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag nog... Beste Vera, U bestelt in december de drukste maand van het jaar. Het kan dan zijn dat een levering vertraagd is.Wij kunnen helaas daar niks aan doen. Wij hebben uw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Onze excuses voor het ongemak. Mvg Kraamkado

Nelly Pluk

Niet echt geweldig. Slordig verpakt in wat hergebruikt zwart vuilnisplastic lijkt. Ik moet zelf er een leuk doosje bijzoeken.

Reactie Kraamkado:

Beste Nelly, Wij hebben u geprobeerd te benaderen, helaas geen reactie van u terug ontvangen.
Wij hebben gekeken naar uw order maar u had zelf niet gekozen voor een cadeauverpakking. Het ging ook nog naar uw eigen adres, en dan weten we niet of het nu een cadeautje is of niet. Bij het afrekenen staat er heel duidelijk een groen blok waarin u kan kiezen of u het wil laten inpakket. Als u dat dan aanvinkt dan pakken wij het in. Dit heeft u dus helaas niet gedaan. Wij pakken de slofjes dan standaard in in een tissuepapier en wordt het verstuurd in een verzendzak (die bijna alle postorder bedrijven gebruiken) Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mvg Kraamkado

Therese Bleijenberg

Super service

Reactie Kraamkado:

Hartelijk dank voor uw reactie.