Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Ton Terpstra, Amersfoort.

Heldere communicatie. Bedrijf houdt keurig vinger aan de pols. Duidelijke en gedocumenteerde offerte, die geen ruimte laat voor vragen.

Uit eigen beweging en spontaan meedenken met een gewijzigde situatie die zich voordeed na de aanschaf en voor de installatie van de airco.

Ik zou het niet weten.

Haverlag

Pr

Vriendelijk personeel

Duidelijk meegeven hoe lang de werkzaamheden duren

sander van de vecht

Professioneel & persoonlijk

zeer kundig advies.

iets flexibeler met installeren zijn, er kon nu geen aparte dakdoorvoer gemaakt worden voor de stroom kabel. ik had zelf de kabel van de meter kast naar het dak gebracht, maar niet 'door' het dak... iets flexibeler met installeren zijn, er kon nu geen aparte dakdoorvoer gemaakt worden voor de stroom kabel. ik had zelf de kabel van de meter kast naar het dak gebracht, maar niet 'door' het dak want dan kan ik zelf niet, ik had gehoopt dat de installateurs dit konden maar helaas, nu is de airco nog niet aangesloten. Komt wel goed over paar weken met zonnepanelen plaatsen maar had fijn geweest alles alles nu klaar was.

Gemeente de Ronde Venen

Vakwerk

Veel verstand van airco installaties. Ze regelen alles. Binnen de geplande tijd opgeleverd.

Erik Smit

Goed advies en zorgvuldige installatie

Fijne communicatie van eerste afspraak, tijdens installatie en achteraf

Arie de Koning

Prima communicatie, snelle levering, goed advies, direct actie toen e.e.a. niet liep zoals gedacht.

goed voorstel voor plaatsbepaling airco's.
bij tegenslag direct bereid om extra inspanningen te leveren...

duidelijker aangeven waar de stroompunten moet zitten en wat daarbij vereist wordt.

Marek, Utrecht

Prettige ervaring en goede service. In eerste instantie was door miscommunicatie de buitenunit 2 meter lager geplaatst dan we hadden gedacht en kwamen we daar pas aan het einde van de dag achter,... Prettige ervaring en goede service. In eerste instantie was door miscommunicatie de buitenunit 2 meter lager geplaatst dan we hadden gedacht en kwamen we daar pas aan het einde van de dag achter, maar dit is zonder problemen dezelfde week nog opgelost. 4 uur extra moeten besteden maar dat is zonder enige discussie gedaan. Medewerkers praatten ook constant over 'wij' over het bedrijf, lijkt een leuk bedrijf om voor te werken

servicegerichtheid, aardige en nette medewerkers die alles netjes toelichten en uitleggen. Ik had volledig vertrouwen in de personen die bij ons over de vloer kwamen

offerte was op zich duidelijk, maar gezien de verschillende opties (merken) had Kouveld daar nog meer advies in kunnen geven in plaats van alleen de drie verschillende airco's met kosten te... offerte was op zich duidelijk, maar gezien de verschillende opties (merken) had Kouveld daar nog meer advies in kunnen geven in plaats van alleen de drie verschillende airco's met kosten te benoemen.

Philip

prima

nb

Cees van der Neut

Kouveld is een voor ons een zeer goed en professioneel bedrijf. Nadat wij een verzoek hadden gedaan om met ons de aankoop voor een airconditioning te komen bespreken kwam een medewerker op dezelfde... Kouveld is een voor ons een zeer goed en professioneel bedrijf. Nadat wij een verzoek hadden gedaan om met ons de aankoop voor een airconditioning te komen bespreken kwam een medewerker op dezelfde dag al bij ons langs. Hij gaf ons een prima advies en alle info die wij nodig hadden en de volgende dag hadden wij de offerte in huis. Binnen 2 weken werd de installatie geplaatst. Twee medewerkers van Kouveld hebben bij ons de installatie geplaatst. Het waren 2 zeer nette en vriendelijke medewerkers. Ze hebben de werkzaamheden zeer professioneel en keurig uitgevoerd en alle relevante zaken met ons besproken. Alle "rommel"die bij het installeren ontstond, zoals verpakkingsmaterialen, gruis van het boren, voetstappen van het heen en weer lopen e.d. hebben zij bijzonder netjes opgeruimd. De hele installatie, zoals de units zelf en de bedrading is professioneel en vakkundig aangelegd en ziet er heel netjes uit. Ook werd de werking van de installatie goed en vakkundig uitgelegd.
Een dag na de installatie werden wij nog door Kouveld gebeld met de vraag of alles naar wens en goed was uitgevoerd.
Kortom wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf en hun medewerkers. Volgens ons zeker een aanrader.!

Professionele en zeer nette en vakkundige medewerkers.

Voor ons niet van toepassing

Mayke de Jong

Van begin tot eind is mijn ervaring met dit bedrijf uitstekend geweest. Eerst een heldere offerte me veel toelichting, en toen echt vakkundige monteurs die vlot en zorgvuldig werkten.

Veel overleg over de offerte, het was me duidelijk waarvoor ik koos. De monteurs waren inventief, ze kwamen met prima oplossingen voor (elektra) leidingen, waarvan nu niets te zien is zonder... Veel overleg over de offerte, het was me duidelijk waarvoor ik koos. De monteurs waren inventief, ze kwamen met prima oplossingen voor (elektra) leidingen, waarvan nu niets te zien is zonder ingrijpende maatregelen. De rekening was geheel conform de afspraak, geen verrassingen achteraf.

Ik zou het niet weten