Offerte
Nazorg
Communicatie

J.P.Henderik

Uitstkende begeleiding en advies

goede aandacht voor de verschillende opties

Roy

Goed betrouwbaar bedrijf, ook voor particuleren

Betrouwbaar, veel mogelijkheden en werken netjes. Denken mee aan een nette uitstraling en het wegwerken van leidingen

x

Leo Belo

Zeer goed

men komt afspraken na en monteurs gaan in overleg met klant hoe gaan we het doen/maken

misschien een berichtje dat we komen morgen ( ter herinnering afspraak soms al weken geleden gemaakt )

Ritzer

Prima ervaring. Netjes op tijd aanwezig. Ze hebben gedaan wat er van te voren was afgesproken en opgenomen in de offerte.

Alles binnen netjes afgedekt tijdens de werkzaamheden.
Netjes afstemming als ze iets van plan waren met mij.
Vriendelijke monteurs.

Geen verbeterpunten of tips.

Thijs Heijnen

Top bedrijf.
Netjes gewerkt, duidelijke uitleg, aanrader!!

Komen op tijd, werken netjes, fatsoenlijk personeel,

Parkeer skills monteur uit texas 😉

Ewald van der Steeg

Administratief ter verbetering vatbaar, installatie uitstekend

installatie prima

Project door ziekte monteur uitgesteld, echter wel facturen en aanmaningen verzonden, is slordig.

Joris Fonteijn

Goede ervaring, aardige en bekwame installateurs die de boel netjes achterlaten en bovenal (zoals verwacht) de airco goed hadden geinstalleerd.

Goede communicatie vooraf, fijn contact met de verkoper (Jesse). De installateurs wisten ook goed wat er moest gebeuren.

Automatische follow-up mails konden wat beter. Sommige mails waren niet van toepassing op onze situatie en de mails zelf waren niet allemaal even duidelijk. Het was soms zoeken naar de relevante... Automatische follow-up mails konden wat beter. Sommige mails waren niet van toepassing op onze situatie en de mails zelf waren niet allemaal even duidelijk. Het was soms zoeken naar de relevante informatie.
Tijdens het advies werd ons verteld dat Jesse op de dag zelf nog langs zou komen om de opdracht door te lopen en ervoor zorgen dat alles soepel verloopt. Wat ik jammer vond is dat er naast de installateurs niemand meer was langsgekomen. Niet dat dat echt nodig was, maar het idee gaf (tijdens de verkoop) wel extra geruststelling.

Koen

Vakkundige en snelle montage. Monteurs werken zeer netjes.

Professionaliteit, nette manier van werken

Keep up the good work

Boere JA

Wij hebben een goede ervaring met kouveld

goed werk leveren

ga zo door

Justin van Luijk

Vakkundig werk!

Communicatie van vervolgafspraken kan beter. Soms via de telefoon een belofte om terug te bellen en dat gebeurt dan niet.