Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

G. Passero

Happy with our new airco system

Price, service, availability

Nothing I can think of now

R. Rijnberk

Over het geheel zeer tevreden, kleine opmerkingen over betaling,
Over het geheel zeer tevreden, kleine opmerkingen over betaling,
Bij opdracht bij Kouveld op kantoor gehele bedrag, 50 % van de offerte, contant gebracht, dit is keurig per mail bevestigd, beetje vreemd dat er tot 2x toe een verzoek tot achterstallige betaling hierover komt, niet goed intern gecommuniceerd, laatste betaling na oplevering en onderhoudscontract, hoeft niet direct betaald te worden, ook hierover zeer snel mail over nog niet voldaan, slordig

Als bovenstaande opmerking wordt verbeterd worden het 5 sterren

Zie boven

M. Klein / Delikaas

Prima service en installatie

Goede service

lise

Heel blij met de airco, werkt super goed, meteen aangezet en de kindjes konden weer heerlijk slapen op onze (eerder) warme zolder!

ze reageerden snel op aanvraag voor offerte, namen meteen de telefoon op toen ik nog een vraag had en de mannen die kwamen installeren waren aardig en netjes. ook werd ik netjes nagebeld of alles... ze reageerden snel op aanvraag voor offerte, namen meteen de telefoon op toen ik nog een vraag had en de mannen die kwamen installeren waren aardig en netjes. ook werd ik netjes nagebeld of alles naar wens was

de mannen vonden het instellen van de app voor het bedienen van de airco lastig, ze deden wel heel erg hun best maar het was wat onduidelijk allemaal.

Kristoffer Gildenlöw

Professioneel van begin tot eind.
Bereikbaar en benaderbaar, heldere instructies, snel, op tijd, afspraken nakomen, beleefd en gezellig.

Doen wat ze beloven.
Serieus en realistisch in aanbod, prijzen en planning.

Roy

Ben zeer tevreden over hoe mijn warmtepomp is geïnstalleerd. Er werd zeer netjes gewerkt en ze waren erg vriendelijk.

Ze hebben de beschikking over goed materiaal waardoor de mensen goed kunnen werken.

Bij lange levertijden wat vaker communiceren.

gesponnen suiker

Prima bedrijf

goed meedenken

M.KInderdijk Baarn

De ervaring met firma Kouveld is uitstekend. geen knollen voor citroenen en helderheid en duidelijkheid spiegelen ook de kwaliteit.
Kpouveld was mijn 3e aanbieder en stak en steek met hoofd en...
Kpouveld was mijn 3e aanbieder en stak en steek met hoofd en schouders boven voorgaande aanbeiders uit. Gewoon GOED.

Werkzaamheden en uitvoering van de installatie geleverd door Kouveld. Keuring in detail afgewerkt en geen rotzooi gemaakt

Eigenlijk geen enkel verbeterpunt terwijl ik een zeer kritisch persoon ben. Maar als het goed is is het goed en dan kan dat ook worden vertelt.

N.P. Hegt

Zeer positieve ervaring, professioneel bedrijf.

Zitten er boven op, en goede voorlichting, en begeleiding.

iets rustiger praten aan de telefoon

H. Schouten

Goede ervaring met Kouveld Airconditioning. Airco netjes geplaatst en schoon opgeleverd.

de beide heren monteurs hebben alles goed uitgelegd en goed gemonteerden alles schoon achter gelaten.