F.M. te Boekhorst

Ik had niet verwacht dat het zou lukken om de WOZ-waarde naar beneden te brengen. Ik ben heel tevreden.

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn ervaring is dat door dit bedrijf heel veel werk is verzet om dit resultaat binnen te halen.

Uitstekend

Uitstekend en volharding

P. van der Kooij

Professionele en klantgerichte organisatie

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd gedurende het proces regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en steeds uitgebreid geïnformeerd. Kosteloos Bezwaar is ter zake kundig en heeft mijn bezwaar op goede wijze... Ik werd gedurende het proces regelmatig op de hoogte gehouden van de stand van zaken en steeds uitgebreid geïnformeerd. Kosteloos Bezwaar is ter zake kundig en heeft mijn bezwaar op goede wijze kenbaar gemaakt. Ik ben ook content met het eindresultaat.

Alex Cordesius

Goed resultaat behaald

Beschrijf hier uw ervaring

Werd goed geadviseerd en op de hoogte gehouden.

C.C.M.Groos (Handelsonderneming)

Enkele woorden? In één woord; geweldig!!

Beschrijf hier uw ervaring

Regelmatig op de hoogte gehouden met de ontwikkelingen van mijn dossier!

Fam. de Keijzer

Goede- en prettige communicatie met een mooi- en bevredigend resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

De WOZ-waarde van onze woning was in korte tijd enorm omhoog geschoten. Ons huis heeft echter behalve een unieke vorm, géén zolder maar veel eigen grond. Niet te vergelijken met andere woningen in... De WOZ-waarde van onze woning was in korte tijd enorm omhoog geschoten. Ons huis heeft echter behalve een unieke vorm, géén zolder maar veel eigen grond. Niet te vergelijken met andere woningen in ons dorp. Bovendien zijn wij al tijden plannen aan het maken voor de aanpak van het achterstallig onderhoud aan dit huis. Het is tot nu toe -mede door de coronacrisis- bij plannen gebleven.

De advertentie van Kosteloos Bezwaar kwam als geroepen. Onze woning is echt minder waard dan de door de gemeente is geschat. De vergelijking met andere, veel beter onderhouden woningen met meer ruimte klopte niet.
Dat vond Kosteloos Bezwaar ook, na het sturen van een aantal foto's van onze woning.

De communicatie verliep keurig. Telefonisch, per email en whatsapp werden wij bij alle genomen stappen op de hoogte gehouden. In een beveiligde digitale omgeving kun je zelf inloggen en is er inzage in het eigen dossier met de bijbehorende aanvragen, documenten en andere data.

Deze week kwam de afronding met een keurig resultaat. We gaan vanaf nu elk jaar minimaal 100 euro besparen!

Particulier

Ze doen wat ze zeggen, maar kunnen geen ijzer met handen breken.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb me aangemeld, en alles ingevuld waarom werd gevraagd.
Men wordt niet overspoeld met info, alleen wanneer er iets veranderd krijgt men weer een bericht.
Tussentijds bericht gekregen...
Ik heb me aangemeld, en alles ingevuld waarom werd gevraagd.
Tussentijds bericht gekregen van de stand van zaken, en de 20e j.l.
een eind bericht, met een voor mij positief resultaat.
En de 21e j.l. al een bericht van een verminderingsbeschikking van het belastingkantoor, voor wat betreft een vermindering op mijn aanslag waterschapsbelastingen.
En van de gemeente zal ik ook binnen kort wel bericht krijgen daar mijn OZB ook naar beneden is bijgesteld.

Ik ben zeer tevreden,

R. Richard

Goed geholpen.

Beschrijf hier uw ervaring

Goed geholpen bij het verlagen van mijn WOZ waarde die door de gemeente zomaar drastisch was verhoogd. Bezwaar maken via kosteloos bezwaar is eenvoudig en makkelijk. Prima mensen. TOP!

Patteklier

Heel goed gedaan