Ruud Vink

Prima resultaatsgerichte organisatie

Beschrijf hier uw ervaring

Goede communicatie en voor mij een gunstig behaald resultaat.

J S

Prima resultaat

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb me aangemeld en het bedrijf ging daarna snel aan de slag.
Ik heb me aangemeld en het bedrijf ging daarna snel aan de slag.
D m v foto’s en een goede beschrijving van was er niet in orde was hebben ze er serieus werk van gemaakt. Omdat de gemeente niet snel reageerde duurde het wel wat lang maar het eind resultaat telt. In ons geval is er een goed resultaat geboekt. Wij zijn zeer tevreden!

martin

Super

Beschrijf hier uw ervaring

Goede professionele aanpak met een goed resultaat

J. Verhees

Er is goed werk verricht, en ik ben regelmatig op de hoogte gehouden (vind ik zelf dan ook belangrijkj) en ... de woz waarde is naar beneden.

Beschrijf hier uw ervaring

Fijn dta het alsnog is geukt om de woz waarde te verlagen.

Cordewener L.

Heeft even geduurd, maar het resultaat mag er zijn. Dank voor jullie inspanningen en het behaalde resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

De eerste keer met dit bureau gewerkt, met een correcte duidelijke informatie over en weer.

Peter van Gemert

Ik ben zeer tevreden. Niet alleen omdat de WOZ-waarde naar beneden is bijgesteld, maar ook over het hele proces is verlopen. Natuurlijk kostte het wat tijd voor mij om de gegevens aan te leveren,... Ik ben zeer tevreden. Niet alleen omdat de WOZ-waarde naar beneden is bijgesteld, maar ook over het hele proces is verlopen. Natuurlijk kostte het wat tijd voor mij om de gegevens aan te leveren, maar daarna is alles uit handen genomen door deskundigen, ik had dat zelf denk ik niet gered met de gemeente als tegenpartij.

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer positief. Zie hierboven.

C. Wieringa

Uitstekend

Beschrijf hier uw ervaring

Met minimale moeite is alles geregeld, met een prima en snelle communicatytie.

Jos Solberg

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben heel tevreden over de gang van zaken. Werd goed op de hoogte gehouden. Alles heel goed verzxorgd.

Aaltje

Erg tevreden, mijn dank hiervoor.

Beschrijf hier uw ervaring

Voor mij koste het enige moeite om alles te verzamelen en opgestuurd te krijgen. Ben niet zo van het werken op de PC.
Uiteindelijk wel gelukt!

Jan medema

Goede afhandeling. Ook tussentijds nog contact gehad via mail

Beschrijf hier uw ervaring

Uitspraak liet wel lang op zich wachten, maar met een goed resultaat