Fam. de Keijzer

Goede- en prettige communicatie met een mooi- en bevredigend resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

De WOZ-waarde van onze woning was in korte tijd enorm omhoog geschoten. Ons huis heeft echter behalve een unieke vorm, géén zolder maar veel eigen grond. Niet te vergelijken met andere woningen in ons dorp. Bovendien zijn wij al tijden plannen aan het maken voor de aanpak van het achterstallig onderhoud aan dit huis. Het is tot nu toe -mede door de coronacrisis- bij plannen gebleven.

De advertentie van Kosteloos Bezwaar kwam als geroepen. Onze woning is echt minder waard dan de door de gemeente is geschat. De vergelijking met andere, veel beter onderhouden woningen met meer ruimte klopte niet.
Dat vond Kosteloos Bezwaar ook, na het sturen van een aantal foto's van onze woning.

De communicatie verliep keurig. Telefonisch, per email en whatsapp werden wij bij alle genomen stappen op de hoogte gehouden. In een beveiligde digitale omgeving kun je zelf inloggen en is er inzage in het eigen dossier met de bijbehorende aanvragen, documenten en andere data.

Deze week kwam de afronding met een keurig resultaat. We gaan vanaf nu elk jaar minimaal 100 euro besparen!

Score voor Kosteloos Bezwaar: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: