Ron Janssen

Prima ook qua resultaat.

Tevens goede communicatie.

J.Stap en J.Stap-Snelleman

Jullie hebben zeer correct en zakenkundig gewerkt.

Beschrijf hier uw ervaring

Van de Gemeente Rheden hadden wij reeds bericht gekregen en op 5 dec, heb ik jullie daarvoor bedankt. Maar deze brief geeft meer uitleg en dat vinden wij prettig. Nogmaals dank.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Bedankt voor uw positieve reactie.
Bedankt voor uw positieve reactie.
Wij beoordelen de uitspraak op het bezwaarschrift altijd graag om te zien of het instellen van beroep bij de rechtbank tegen de uitspraak op het bezwaarschrift zinnig is. Wij vinden transparantie belangrijk. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat u als klant ook begrijpt waarom de woning een bepaalde (nieuwe) WOZ-waarde heeft. Ook wanneer de WOZ-waarde wordt verlaagd bekijken wij of het voldoende verlaagd is.

C. Langeslag

Gedaan wat er beloofd is.

goed opgelost

Remco Van winden

Prettig zaken doen goed geïnformeerd over voortgang en mooi resultaat

Goed geregeld allemaal

Van Amelsvoort

Uitmuntend!

Beschrijf hier uw ervaring

Kosteloos Bezwaar doet wat het beloofd!

M. Wiertsema

Uitstekend resultaat!

Beschrijf hier uw ervaring

Ik dacht baat t niet, schaadt t niet. Maar Renate heeft zeker een mooi resultaat voor ons gehaald, toen onze WOZ waarde plots 38% omhoog ging. Die verhoging is nu gehalveerd. We zijn ook zeer te... Ik dacht baat t niet, schaadt t niet. Maar Renate heeft zeker een mooi resultaat voor ons gehaald, toen onze WOZ waarde plots 38% omhoog ging. Die verhoging is nu gehalveerd. We zijn ook zeer te spreken over de pro-actieve communicatie. Alles bij elkaar zeer de (kleine) moeite waard geweest.

S.G. de Groot

Fijne communicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Word goed op de hoogte gesteld van het proces, na de eerste aanmelding en nodige informatie aangeleverd te hebben zelf weinig tot niks meer hoeven doen. Super service!

Lars Wudich

Top en overzichtelijk geregeld

Beschrijf hier uw ervaring

Helaas is de communicatie vanuit de gemeente, wat altijd bij gemeentelijke ambtenaren traag is, lang geduurd waardoor het traject best lang was. Met name de uitslag liet lang op zich wachten. Maar... Helaas is de communicatie vanuit de gemeente, wat altijd bij gemeentelijke ambtenaren traag is, lang geduurd waardoor het traject best lang was. Met name de uitslag liet lang op zich wachten. Maar medewerkers van Kosteloos Bezwaar.nl hebben het super gedaan! Bedankt daarvoor.

Christa

Ronduit geweldig!

Beschrijf hier uw ervaring

Fantastische service! Het duurde best even maar ze bijten zich echt vast in de zaak en geven niet snel gewonnen! Dat geeft vertrouwen! En met succes! Hartelijk dank hiervoor

Kemenade

Super tevreden

Beschrijf hier uw ervaring

Ze doen wat ze beloven, ik was hier eerst wat sceptisch over, maar ze maken het echt waar.