Chris Smits Schouten

Bedankt voor het mooie resultaat en de nette afhandeling hiervan.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb de afhandeling als zeer juist ervaren en op correcte wijze

Martijn

Lang wachten maar een mooi eindresultaat

Duidelijke communicatie

Christofer A. Freundlich

Zeer behulpzaam en transparant.

Beschrijf hier uw ervaring

Perfecte lay out. Zeer duidelijk en makkelijk.

haagmans

goed gedaan

H Wierenga,

Goede connectie,s en resultaat/7
. Kom niet in https://www.kosteloosbezwaar.nl/mijn-dossier/

Beschrijf hier uw ervaring

Kom niet bij de uitleg doordat mijn wachtwoord er niet doorkomt

A.M.A. Snel

Uitermate goede communicatie en slagvaardigheid , prima samenwerking

Beschrijf hier uw ervaring

deze werkwijze om de hoogte van de WOZ-waarde aan te kaarten geeft naar de gemeente , denk ik , meer druk. Prima zo!
Het is jammer dat de gemeente overlast van houtkachels ( lees allesbranders...
Het is jammer dat de gemeente overlast van houtkachels ( lees allesbranders ,vooral in deze wijken met heteluchtverwarming en dus groot deel luchtinname niet meeneemt in beoordeling. Misschien gebeurt dit nog een keer!!

Hans

Nuttige bijstand tegen gemeentelijke willekeur

Beschrijf hier uw ervaring

Als woningbezitter kan je zelf weinig doen tegen de continue verhoging van de WOZ-waardes. Kosteloos Bezwaar lukt dit wel, waarbij ze in mijn geval zelfs met een tweede bezwaarschrift de WOZ-waarde... Als woningbezitter kan je zelf weinig doen tegen de continue verhoging van de WOZ-waardes. Kosteloos Bezwaar lukt dit wel, waarbij ze in mijn geval zelfs met een tweede bezwaarschrift de WOZ-waarde in twee stappen aanzienlijk wisten te verlagen.

Reactie Kosteloos Bezwaar:

Beste Hans,
Bedankt voor de leuke feedback.
Beste Hans,
Bedankt voor de leuke feedback.
Wij zijn eveneens zeer blij dat het ons is gelukt om de WOZ-waarde alsnog te verlagen middels een beroepsprocedure nadat de Belastingsamenwerking RBG de WOZ-waarde in eerste instantie niet wilde verlagen. Het is altijd fijn om te zien dat je werk vruchtbaar is. Mocht in de komende jaren uw WOZ-waarde weer flink omhoog schieten dan vernemen wij het graag van u en gaan wij weer voor u aan de slag.
Fijn weekend!

Rene'

Goed gedaan!

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn eerste ervaring en dit was prima

Mw. drs. L.Y. Spek

Ik heb mij gesteund en serieus genomen gevoeld.

Beschrijf hier uw ervaring

Vanaf het moment, dat het bezwaar-maken van mij werd overgenomen, dorst ik mij positiever, verwachtingsvoller te voelen.

Brunnekreef

Super,meedenkend,tot op de draad alles uitgezocht.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben jullie heel dankbaar voor jullie inzet en ik kon op jullie aan. TOP!